Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Accor przyspiesza ekspansję w Rosji | Aktualności hotelarskie ze świata
Accor przyspiesza ekspansję w Rosji
|
Mercure Arbat Moscow, Rosja
|
Mercure, marka średniej klasy hoteli grupy Accor, otworzyła swój pierwszy hotel w Rosji. Jest nim Mercure Arbat Moskwa, będący własnością firmy ARD, która powierzyła jego zarządzanie firmie Accor na podstawie długoterminowej umowy.
Hotel jest idealnie położony w zabytkowej dzielnicy miasta, przy słynnym deptaku znanym z jego artystycznych warsztatów, butików, kawiarni i restauracji. Posiada 109 pokoi, w tym 18 typu Privilege i cztery apartamenty. W hotelu mieści się restauracja "La Promenade", która serwuje dania kuchni francuskiej i rosyjskiej, bar, centrum fitness i sale konferencyjne. Wszystkie pokoje w hotelu mają bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i zestawy do parzenia herbaty i kawy.
Mercure Arbat Moskwa jest dwunastym hotelem Accora w Rosji. Grupa Accor jest obecna w Rosji od 1992 roku i jest obecnie jednym z pięciu największych grup hotelowych na rosyjskim rynku. W najbliższych latach Accor zamierza kontynuować i intensyfikować swoją ekspansję w tym kraju. Sama tylko marka Mercure, planuje otwarcie dwóch innych hoteli Mercure w Rosji do końca roku, w tym jeden w Soczi, mieście, które będzie gospodarzem Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2014 roku. Wprowadzenie nie standardowych hoteli marki Mercure pozwoli grupie Accor na przyspieszenie ekspansji w Rosji.
Accor planuje do roku 2016 stworzenie w regionie Rosja-kraje WNP, sieci 50 hoteli (prawie 10.000 pokoi). Grupa posiada tu obecnie 14 hoteli z 3.500 pokojami - w Rosji, na Ukrainie i w Turkmenistanie. Przyszła ekspansja obejmować ma nowe kraje, zwłaszcza Armenię, Białoruś, Gruzję i Kazachstan. Sofitel, Novotel, Ibis i obecnie marka Mercure będą miały już ustabilizowaną pozycję w regionie, a grupa planuje również uruchomienie marek Pullman i Adagio, odpowiednio w latach 2013 i 2014.
Źródło: Accor Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |