Aktualności hotelarskie ze świata
Londyńskie hotele najgorsze w Wielkiej Brytanii, warszawskie najlepsze w Europie
|
Londyńskie hotele najagorsze wg Hotel.Info
|
Mogą sobie windować niebotyczne stawki podczas Olimpiady, ale londyńskie hotele muszą się dużo nauczyć, aby zyskać zadowolenie gości, pokazują najnowsze badania w tym zakresie.
Stolicy Wielkiej Brytanii udało się zajęcie zaledwie dziesiątego miejsca za dziewięcioma innymi miastami tego kraju przebadanymi w niedawnym sondażu pomiaru zadowolenia gości hotelowych przeprowadzonym przez internetową stronę Hotel.Info.
W okresie, kiedy londyńskie hotele przygotowują się do przywitania gości zamierzających odwiedzić miejsce Igrzysk Olimpijskich, przeprowadzono ankietę, według której, zdaniem ponad 10.000 gości należałoby wprowadzić sugerowane przez nich usprawnienia.
Hotele były oceniane według takich kryteriów, jak: jakość pokoju, życzliwość personelu, czystość, hałas, adekwatność cen i jakość wyżywienia.
Miasto, mogące się pochwalić najbardziej zadowolonymi klientami hotelowymi, to Sheffield, które osiągnęło średnią punktację wynoszącą 7,6 na dziesięć, niewiele wyprzedzając Liverpool i Leeds. Edynburg, z 7.21 punktami, zajął czwarte miejsce. Londyn zdobył tylko 6,58 punktów.
Inne europejskie stolice również wypadły znacznie lepiej. Helsinki, Bratysława, Tallin, Berlin, Praga, Ryga i Madryt - między innymi – uzyskały lepsze od Londynu rezultaty. Z objętych tym badaniem stolic, najlepszy wynik uzyskały hotele w Warszawie (7,9 na 10 możliwych) - drugi rok z rzędu, poinformowała strona Hotel.Info
W ostatnim miesiącu potwierdzono również, że brytyjskie hotele zdołały poprawić nieco swoją reputację Fawlty Towers (Hotelu Zacisze). Analiza tysięcy opinii na stronie TripAdvisor spowodowała, że średnia ocena dla brytyjskiego hotelu wzrosła z 3,48 na 5 możliwych w 2004 r. do 4,09 – czyli nieco powyżej średniej światowej.
Sondaż przeprowadzony w tym czasie przez Travel Telegraph wykazał, że 64 procent czytelników sądzi, iż jakość brytyjskich hoteli poprawiła się w ostatniej dekadzie, ale nadal uważają, że jest jeszcze wiele do zrobienia. Więcej niż jedna piąta czytelników twierdzi jednak, że hotele brytyjskie są "tak złe jak zawsze".
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|