Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Louvre Hotels planuje rozwój budżetowej marki... | Aktualności hotelarskie ze świata
Louvre Hotels planuje rozwój budżetowej marki Premiere Classe w Niemczech
|
Premiere Classe Freyming Merlebach, Francja
|
Louvre Hotels Group, jeden z głównych graczy w sektorze hotelarskim, wzmocni swoją obecność w Niemczech. W ciągu najbliższych 4 do 5 lat, grupa planuje otworzyć 35 ekonomicznych hoteli marki Premiere Classe w miastach takich, jak: Berlin, Monachium, Frankfurt, Hamburg , Kolonia, Dusseldorf, Stuttgart, Drezno i Hanower.
Docelowe lokalizacje powinny oferować dostrzegalność obiektów i ich lepszą dostępność - np. w pobliżu atrakcji turystycznych lub parków biznesowych.
Premiere Classe powstaną częściowo jako zupełnie nowe konstrukcje, a częściowo w wyniku adaptacji istniejących już budynków.
"Dla nas Niemcy są kluczowym rynkiem. Dostrzegamy ogromny potencjał dla naszej budżetowej marki i docelowej grupy klientów, na którą składać się będą osoby podróżujące służbowo. Wspólnie z inwestycyjnymi partnerami strategicznymi chcielibyśmy zrealizować nasz cel, którym jest otwarcie 35 hoteli do końca 2018 roku", mówi Eric Huebbers, Dyrektor ds. Rozwoju w Louvre Hotels Group, w Niemczech.
Od swojego powstania w 1989 roku, Premiere Classe cały czas była liderem w rozwoju hoteli ekonomicznych. Była to pierwsza sieć hoteli budżetowych włączająca do swojej oferty w pełni wyposażone łazienki.
Europejska sieć obejmuje 240 hoteli z 18 000 pokoi. Pokoje są wyposażone w 2 lub 3 łóżka, biurko, szafę, bezpłatny, bezprzewodowy Internet i telewizor LCD oraz telewizor z płaskim ekranem z ofertą wielu kanałów kablowych i satelitarnych. Wysokiej jakości samoobsługowe śniadania składają się ze świeżych owoców, pysznych ciast oraz wielu innych smakowitych potraw. Recepcja czynna jest przez 24 godziny.
Źródło: Louvre Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |