Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » 31 nowych obiektów Hampton Hotels prezentuje... | Aktualności hotelarskie ze świata
31 nowych obiektów Hampton Hotels prezentuje rosnącą siłę tej marki
|
Hampton by Hilton, Birmingham, Wlk. Bryt.
|
Hampton Hotels, międzynarodowa marka obejmująca niemal 1.900 hoteli oferujących umiarkowane ceny, reprezentowane przez Hampton Inn, Hampton Inn & Suites i Hampton by Hilton, poinformowała o otwarciu 31 nowych obiektów w pierwszej połowie 2012 roku.
Nowe otwarcia spowodowały udostępnienie gościom kolejnych 3.469 pokoi, zwiększając całkowitą, globalną liczbę pokoi Hamptona do ponad 183,500. Sześć nowych obiektów znajduje się na rynkach międzynarodowych: Polski, Turcji, Kanady, Meksyku i Wielkiej Brytanii.
"Jest to zawsze ekscytujące zjawisko, kiedy przenosi się unikalną kulturę Hamptona i spójną, wysokiej jakości ofertę markową do nowych lokalizacji, a ten rok jest szczególnie godne uwagi jeśli chodzi o nasze wejścia na rynki międzynarodowe", powiedział Phil Cordell, szef serwisu marki Hampton w Hilton Worldwide. "To nasza osobowość – nasze "Hamptonality"- to jest to, co nas wyróżnia w segmencie średnich cen. Mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej oferty markowej w drugiej połowie 2012 roku i w dalszych latach".
W marcu 2012 roku, Hampton uruchomił nową kampanię reklamową "Feel the Hamptonality", która ukazuje w pełnym świetle naszą wyjątkową i wspaniałą kulturę wewnętrzną i innowacyjność produktu. Ukuty w 2004 roku, termin "Hamptonality" to termin określający aktywną, pozytywną i przyjazną obsługę, które personel Hamptona oferuje gościom każdego dnia.
Dotychczasowy rozmach rozwojowy firmy Hampton spowoduje otwarcie ponad 40 dodatkowych obiektów do końca 2012 r.
Źródło: Hilton Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |