Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Pionowe ogrody w centrum nowych lobby Westina | Aktualności hotelarskie ze świata
Pionowe ogrody w centrum nowych lobby Westina
|
Nowa koncepcja lobby w hotelach marki Westin
|
Starwood Hotels & Resorts Worldwide z siedzibą w Stamford, w stanie Connecticut, wprowadza w swoich obiektach na całym świecie nową koncepcję hotelowego lobby mającą być "współczesną oazą" marki Westin Hotels & Resorts
Pionowy ogród, centralny element nowej koncepcji holu, został zaprojektowany w celu poprawy jakości powietrza w pomieszczeniach i stworzenia uspokajającego, naturalnego środowiska. Koncepcja zainspirowana została badaniami wykazującymi, że rośliny rosnące w pomieszczeniu mogą przyczynić się do szeregu korzyści zdrowotnych, w tym obniżenia ciśnienia krwi i poprawy wytrzymałości psychicznej. Własny zespół projektowy marki Westin nawiązał więc współpracę z firmą Ambius zajmującą się architekturą krajobrazu, aby stworzyć specyficzne wewnętrzne ogrody. Każdy z nich jest specjalnie zaprojektowany, a jego powierzchnia waha się od 9 do 28 m2 łącząc ścienne moduły roślinne z panelami wypełnionymi materiałami o bogatej fakturze, inspirowanymi architekturą wnętrz i cechami charakterystycznymi dla konkretnej regionalnej lokalizacji.
Nowa koncepcja obiecuje również bardziej dostosowane doświadczenie dla gości w nowych wolnostojących, ergonomicznych kabinach meldunkowych Westina. Nowa podświetlana ściana za kabinami prezentuje jeden z 28 rentgenowskich obrazów przyrody, które łączą się z niestandardową muzyką, uspokajającą kolorystyką, dyskretnym oświetleniem i firmowym aromatem białej herbaty.
Pomieszczenie zapewnia możliwość adaptacji przestrzeni dla spotkań i spędzania czasu w Internecie, a stoliki tam rozmieszczone oferują dogodnie zlokalizowane gniazda zasilania, zintegrowane oświetlenie i dostęp do komputerów oraz drukarek. Zainstalowane ekrany akustyczne i architektoniczne mają na celu poprawę kontroli dźwięku i stworzenie bardziej intymnej atmosfery.
Ponadto lokale Westin Grab & Go Cafe będą miały indywidualne cechy w zależności od konkretnego hotelu, natomiast firmowe sklepy detaliczne Westina będą oferować takie produkty jak pościel Westin Heavenly i produkty z aromatem białej herbaty.
Nowa koncepcja lobby jest obecnie prezentowana w Westin Gaslamp Quarter, San Diego i będzie wprowadzana na całym świecie w 2013 roku. W tym roku natomiast nowe lobby uruchomione zostaną w: Westin Indianapolis, Westin Boston Waterfront, Westin Birmingham, Westin Georgetown i Westin Bethesda.
Źródło: Westin Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |