Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Best Western wprowadza luksusową markę na Bliski... | Aktualności hotelarskie ze świata
Best Western wprowadza luksusową markę na Bliski Wschód
|
Best Western Orchid Hotel, Rijad, Arabia Saudyjska
|
Best Western International, który jest operatorem trzech hotelowych marek ma zamiar uruchomić do końca roku swoje pierwsze luksusowe obiekty na Bliskim Wschodzie. Firma, której dwa hotele średniej klasy funkcjonują już w Arabii Saudyjskiej i Katarze otworzy hotele marki Best Western Premier w Kuwejcie i Omanie.
Zarówno 96-pokojowy Best Western Mahbola w Kuwejcie, jak i 212-pokojowy Best Western Premier Muscat w Omanie są zaplanowane do otwarcia w czwartym kwartale 2012 roku.
Wiceprezes operacyjny Best Western International w regionie Azji i Bliskiego Wschodu, Glenn de Souza powiedział, że firma szuka kolejnych możliwości rozwoju w tym regionie. "Bliski Wschód jest szybko rozwijającym się rynkiem i Best Western nigdy nie zaprzestał szukać możliwości rozwijania tam swojego portfolio,” powiedział de Souza.
Rozpoczęto również budowę dwóch hoteli Best Western Premier w Irbilu, w Iraku, na które umowy zostały podpisane w listopadzie 2011 roku z firmą Golden Mountains Company. W efekcie tych działań powstać mają: 82-pokojowy Best Western Premier Erbil Airport – w 2013 roku i 160-pokojowy Best Western Erbil – w pierwszym kwartale 2014 roku.
Ponadto, Best Western planuje także rozwijać się w Arabii Saudyjskiej, gdzie niedawno otwarto Best Western Plus Sand Rose Suite Hotel w Al Khobar oraz Best Western Orchid Hotel w Rijadzie. W ciągu najbliższych dwóch lat, Best Western International planuje otworzyć dziewięć nowych hoteli w siedmiu miastach w całym Królestwie, dodając 1.589 pokoi do krajowych zasobów hotelowych.
Best Western International prowadzi na całym świecie 4000 hoteli w 100 krajach.
Źródło: Best Western International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |