Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Nawyki turystów biznesowych w korzystaniu z... | Aktualności hotelarskie ze świata
Nawyki turystów biznesowych w korzystaniu z przenośnych urządzeń elektronicznych
|
Turyści biznesowi nie rozstają się z urządzeniami mobilnymi
|
Nowe badanie zlecone przez Four Points by Sheraton, markę hotelową grupy Starwood Hotels & Resorts Worldwide z siedzibą w Stamford, w stanie Connecticut, ujawnia nawyki turystów biznesowych związane z korzystaniem z przenośnych urządzeń komunikacyjnych
Badaniem ankietowym objęto łącznie 6.000 turystów biznesowych na całym świecie - po 1.000 osób: ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Indii, Niemiec i Brazylii. W wyniku badań opracowano następujące ustalenia:
- Wśród wszystkich narodowości, 55 % respondentów zabiera ze sobą w podróż trzy do czterech mobilnych urządzeń
- Smartfony są najczęściej używanymi urządzeniami mobilnymi (74%), następnie tablety (65%), odtwarzacze muzyczne (43%) i laptopy (32%)
- Osoby podróżujące w interesach są w wysokim stopniu uzależnione od swoich smartfonów - po wylądowaniu, 54% osób włącza smartfony, podczas gdy samolot nadal kołuje na płycie lotniska, a 12% nigdy w ogóle ich nie wyłącza zaś pozostali czekają, aż znajdą się w terminalu lub zajmą miejsce w taksówce lub swoim samochodzie (17 % osób udzieliło takich odpowiedzi w każdej z tych grup)
- Więcej osób korzysta z tabletów (68 %) w porównaniu do laptopów
- 90% osób korzystających z urządzeń mobilnych jest na bieżąco z pocztą elektroniczną w trakcie podróży, przegląda Internet i wchodzi do sieci społecznościowych 75% osób, a komunikację z biurem utrzymuje 73% respondentów
- Większość respondentów przyznało, że korzysta z emotikonów (72%) i skrótów (77%) w codziennej komunikacji tekstowej i w poczcie elektronicznej
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |