Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Great Hotels of the World uruchamiają nowy model... | Aktualności hotelarskie ze świata
Great Hotels of the World uruchamiają nowy model biznesowy
|
Hotel Brunelleschi, Florencja, Włochy
|
Great Hotels of the World, londyńska spółka zależna firmy Hotel Performance Co, wprowadza nowy model biznesowy i cenowy.
Wartość modelowej propozycji jest trojaka:
· Zmniejszenie kosztów dystrybucji i reprezentacji o 30 lub więcej procent · Rozszerzenie obsługi marketingowej i dystrybucyjnej dla hoteli członkowskich na całe spektrum elektronicznych kanałów dystrybucyjnych, w tym GDS (globalny system dystrybucyjny), Internet, platformy społecznościowe i mobilne · Uproszczona dystrybucja stawek i treści we wszystkich kanałach
"Rekomendacyjna wartość spółek reprezentacyjnych i grup połączonych wspólnotą interesów nadal maleje, w miarę jak turyści coraz częściej dokonują rezerwacji za pośrednictwem pojawiających się nowych kanałów", powiedział Paul McManus, prezes Great Hotels of the World. "Przemysł reprezentacyjny musi dostosować się do realiów współczesnego rynku aby być jego istotną częścią i zapewnić prawdziwą wartość dla swoich hoteli członkowskich. Tradycyjny model reprezentacji hotelu staje się przestarzały."
Strategia Great Hotels łączy elementy tradycyjnej reprezentacji z niestandardowymi rozwiązaniami marketingowymi wprowadzanymi przez platformę technologiczną firmy – Evolution. Great Hotels oferują kilka opcji cenowych, w tym opartych na modelu subskrypcyjnym, w którym jedna roczna opłata licencyjna obejmuje wszystkie koszty sprzedaży i usług marketingowych, a usługi dystrybucyjne są bezpłatne.
Źródło: Great Hotels of the World
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |