|
InterContinental Moscow Tverskaya, Moskwa, Rosja
|
Wiceprezes IHG ds. operacyjnych w Rosji, krajach WNP i Gruzji, Robert Kennedy, powiedział, że decyzja o uruchomieniu takiego centrum podkreśla zaangażowanie firmy w Rosji i pozostałych krajach regionu, czyniąc je jednym z priorytetowych rynków dla IHG.
Centrum zarządzania usługami będzie istotną ofertą dla tego regionu. Zapewni ona funkcjonowanie oddziału składającego się z eksperckiego personelu, zdolnego do obsługi przyszłych obiektów firmy InterContinental Hotels Group w tym regionie.
"Centrum wzmocni, i tak już konkurencyjną ofertę w zakresie zarządzania, oferowaną właścicielom hoteli, w oparciu o ponad sześćdziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu światowej sławy marek i wiodących systemów kooperacyjnych,” powiedział Robert Kennedy.
"Centrum skupiać się będzie nad zapewnieniem doskonałości operacyjnej i systematyczności działań, uwalniając pracowników hotelu od tych obowiązków, tak aby mogli się skupić wyłącznie na gwarantowaniu wyjątkowych doświadczeń naszym gościom,” dodał Kennedy.
"Mówiliśmy już o naszej ambicji posiadania 100 hoteli funkcjonujących w całej Rosji i WNP w terminie do 2020 roku. Będziemy nadal rozwijać naszą sieć w Moskwie i Petersburgu a jednocześnie współpracować z lokalnymi inwestorami w zarządzaniu i udzielaniu franczyz w całym kraju, wszędzie tam, gdzie istnieje zapotrzebowanie na międzynarodowe marki hotelowe."
Centrum zarządzania usługami będzie świadczyć usługi niezbędne do działalności hotelarskiej, wymagające specjalistycznej wiedzy, w takich zakresach, jak: księgowość, rezerwacje, sprzedaż i marketing; zamówienia / zakupy, revenue management; zasoby ludzkie, rekrutacje i szkolenia, IT i inżyniera jakości i zgodności ze standardami.
Grupa planuje otworzyć centrum w marcu 2013 roku. Usługi centrum kierowane będą do wszystkich obiektów już funkcjonujących, jak też znajdujących się w cyklu inwestycyjnym.
Źródło: InterContinental Hotels Group
|