Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott uruchomi obiekty dwóch swoich marek w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott uruchomi obiekty dwóch swoich marek w Brazylii
|
Hotel & Spa do Vinho Caudalie, Brazylia
|
Marriott International planuje wprowadzenie dwóch, swoich średniej klasy marek, na rynku brazylijskim. Będą to marki: Fairfield Inn by Marriott i Courtyard by Marriott. Firma otworzy nowy 165-pokojowy Fairfield Inn w Porto Alegre, w stanie Rio Grande do Sul, 160-pokojowy Fairfield Inn by Marriott i 158-pokojowy Courtyard by Marriott, oba w Kurytybie, w stanie Parana.
Wszystkie trzy obiekty zostaną uruchomione na podstawie umowy z Aldemirem Dadaltem, właścicielem i prezesem Prisma Engenharia SA, najważniejszej regionalnej firmy deweloperskiej z siedzibą w Joinville, Santa Catarina, która zbudowała już 144 hoteli zlokalizowanych w największych miastach południowej Brazylii.
Hotele stanowić będą już drugi projekt realizowany przez Aldemira Dadalta wspólnie z firmą Marriott International. Za pierwszym razem był to 128-pokojowy Hotel & Spa do Vinho Caudalie, należący do kolekcji Autograph Collection, który znajduje się w Bento Goncalves, winiarskim regionie w Rio Grande do Sul, około 124 km od Porto Alegre.
"W miarę, jak Brazylia rozwija się w gwałtownym tempie, rośnie też jej klasa średnia, która coraz częściej podróżuje i potrzebuje niezawodnych, wysokiej jakości miejsc noclegowych w całym kraju", powiedział Arne Sorenson, prezes Marriott International. "Te trzy nowe obiekty potwierdzają zaangażowanie firmy w Brazylii i zaznaczają początek naszego planu agresywnego rozwoju w tym kraju", dodał Sorenson.
Marriott International jest obecnie reprezentowany w Brazylii przez: 445-pokojowy Renaissance Sao Paulo Hotel, 245-pokojowy JW Marriott Hotel Rio de Janeiro, 311-pokojowy Sao Paulo Airport Marriott, składający się ze 114 kwater Marriott Executive Apartments Sao Paulo i 128-pokojowy Hotel & Spa do Vinho Caudalie.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |