Podążając za swoją koncepcją rozwoju Hilton Hotels wprowadza na rynek pokoje Sight+Sound w dwóch swoich hotelach: 25 pokoi w Hilton Chicago O'Hare International Airport oraz 30 pokoi w Hilton San Francisco.
"Podróżujący pragną w swoich pokojach szerszej opcji środowiska cyfrowego. Pokoje Hiltona Sight+Sound są zaprojektowane aby zapewnić bogatsze doznanie dla gości biznesowych i rodzin, dostarczając rozrywkę w pokoju” – powiedział Tom Keltner z Hilton Hotels Corporation. "Prezentując długookresową wizję dla naszych hoteli, pokoje Sight+Sound uwydatniają naszą ogólną strategię dostarczania bardziej zindywidualizowanego doznania w pokoju – dając gościom wybór i kontrolę nad swoim otoczeniem.”
"Pokoje Sight+Sound zawierające telewizory plazmowe z szerokim ekranem, jakością HD, systemem dźwięku digital surround oraz łatwym w uzyciu panelem do słuchania muzyki, oglądania filmów, grania w gry czy korzystania z laptopa, umożliwią gościom połączenie się, oglądanie i doświadczanie ulubionej rozrywki” mówi Tim Harvey z Hilton Hotels Corporation.
Źródło: Hilton Hotels International
|