|
L Hotel Seminyak, Bali, Indonezja
|
Small Luxury Hotels of the World poinformowały o dziesięcioprocentowym wzroście, liczonym rok do roku, w liczbie noclegów zarezerwowanych pokoi i dziewięcioprocentowym pod względem przychodów w roku 2012.
W tym, jak twierdzi ta hotelowa grupa, najbardziej udanym roku w historii firmy, SLH udzielił 341,000 noclegów i wygenerował kwotę 119 milionów dolarów w przychodach. W 2012, SLH powiększył liczbę członków swojego klubu lojalnościowego o 56,000 osób, co stanowi wzrost o 46 procent w porównaniu z rokiem 2011 i obecnie liczba członków tego klubu wynosi 190 000.
Stopa akcesu nowych członków klubu wzrosła o 18 procent, a o 38 procent wzrosły przychody z jego działalności. Cel na rok 2013 zakłada zwiększenie najbardziej uprzywilejowanych członków klubu o ponad 50 procent.
Paul Kerr, dyrektor SLH, powiedział: "To może wydawać się nieco wzniosły cel, ale z takim świetnym produktem, jesteśmy pewni, że go osiągniemy. To niezwykłe, że po ponad 20 latach efektywnego działania w branży, nadal udaje się nam przekroczyć wyniki, jakie wypracowaliśmy rok wcześniej, biorąc zwłaszcza pod uwagę obecną sytuację gospodarczą."
„Mówiąc w pewnym uproszczeniu, sekretem naszego sukcesu jest możliwość wyboru. Dysponując ponad 520 hotelami w ponad 70 krajach i wieloma kanałami rezerwacyjnymi, dajemy klientowi swobodę wyboru, w zakresie: jak, gdzie, kiedy i dlaczego."
Źródło: Small Luxury Hotels of the World
|