Ponad 80 europejskich hoteli należących do sieci Marriott International, w tym Courtyard by Marriott w Warszawie, będą świętować rocznicę 19 i 20 maja 2007 r.
W tym roku Marriott obchodzi 80–lecie firmy oraz 50-lecie istnienia marki na rynku hotelarskim. W 1927 roku nowopoślubieni J. Willard i Alice S. Marriott otwierają stoisko z piwem korzennym w Waszyngtonie. Lokal z miejscami dla 9 klientów zostaje z czasem nazwany przez właścicieli The Hot Shoppe. Po 30 lat rozwoju biznesu gastronomiczno – cateringowego firma otwiera pierwszy motel Twin Bridges Marriott w Darlington, stan Virginia, oferujący przyjezdnym 365 pokoi. Przez 80 lat Marriott, Inc. stał się jedną z największych światowych korporacji hotelarskich, posiadającą ponad 2800 hoteli w Stanach Zjednoczonych i 67 innych krajach.
Hotel Courtyard by Marriott w Warszawie świętuje 80. urodziny Marriott International wraz ze wszystkimi hotelami kontynentalnej Europy. Pod hasłem „Red Hot’, hotel zaprasza na atrakcyjną promocję: za 80 €urocentów goście spróbują chilli con carne, przyrządzonego wg. oryginalnej receptury z 1927 roku, podawanej w „Hot Shoppe”– kolebce firmy. W ramach promocji w goście będą mogli zamówić piwo i lody także po 80 €urocentów. Ponad 80 hoteli w Europie świętuje rocznicę 19 i 20 maja 2007. Co więcej, w ten weekend hotel proponuje pokoje hotelowe w cenie 80 € za pokój, za dobę, ze śniadaniem, w miarę dostępności pokoi.
Marriott jest dumny z tradycji wspierania miast, miasteczek i miejsc na świecie. Marriott zapewnia, że ”każda społeczność, w której jesteśmy obecni, będzie mieć lepszą możliwość życia i pracy, ponieważ my tam jesteśmy”. 80-letnia spuścizna wspierania środowiska, w którym Marriott prowadzi swoją działalność, jest nazywana „Spirit to Serve Our Communities”. Firma przywiązuje wagę do spraw pracowników i ich bliskich, takich jak dostęp do pracy, bezpieczeństwo, godne warunki mieszkaniowe oraz edukacja. “Spirit To Serve” jest filozofią przekładającą się na praktykę. Nakłady czasu i wspieranie poprzez usługi są tak samo ważne jak podpisanie czeku. Jedną z największych inicjatyw Marriott’a jest współpraca z globalną organizacją charytatywną SOS Wioski Dziecięce.
Courtyard by Marriott Warsaw International Airport Hotel jest hotelem czterogwiazdkowym, położonym bezpośrednio przy Porcie Lotniczym im. F. Chopina w Warszawie, naprzeciwko hali odlotów. 226 klimatyzowanych pokoi, każdy wyposażony w 2 linie telefoniczne z pocztą głosową, szybkie łącze internetowe, sejf wielkości laptopa, 24- kanałową telewizję satelitarną. Hotel oferuje swoim gościom restaurację Brasserie, Lobby Bar, Cyber Cafe (z bezprzewodowym Internetem), klub rekreacyjny, całodobowy sklep samoobsługowy z kawiarenką internetową. Goście hotelowi mogą na bieżąco śledzić informacje o odlotach i przylotach samolotów, dzięki elektronicznemu Systemowi Informacji o Rejsach.
Hotel oddaje do dyspozycji firm 12 sal wielofunkcyjnych o łącznej powierzchni 870 m kw., w tym salę balową na 300 osób oraz sale konferencyjne typu VIP boardroom, z widokiem na płytę lotniska.
Courtyard by Marriott Warsaw International Airport Hotel zarządzany jest przez Port – Hotel Sp. z o.o., który jest jednocześnie właścicielem obiektu.
MARRIOTT INTERNATIONAL, INC. (NYSE: MAR) to wiodąca światowa korporacja hotelarska, posiadająca ponad 2800 hoteli w Stanach Zjednoczonych i w 67 innych krajach. Marriott International zarządza lub udziela franszyzy hotelom marki Marriott, JW Marriott, The Ritz-Carlton, Rennaissance, Residence Inn, Courtyard, TownePlace Suites, Fairfield Inn, SpringHill Suites i Bulgari; rozwija i prowadzi kurorty wakacyjne Marriott Vacation Club, Horizons by Marriott Vacation Club, The Ritz-Carlton Club i Grand Residences by Marriott; zarządza Marriott Executive Apartments, wynajmuje umeblowane mieszkania służbowe poprzez oddział Marriott ExecuStay, oraz prowadzi centra konferencyjne. Firma ma siedzibę w Waszyngtonie, D.C., i na koniec 2006 roku zatrudniała ok. 151.000 pracowników. W rankingu magazynu FORTUNE® korporacja Marriott została uznana za jedną z najbardziej podziwianych w kategorii firm zajmujących się wynajmem oraz w kategorii najlepszych pracodawców. Korporacja otrzymała tytuł Partnera Roku 2006 Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska (U.S. Environmental Protection Agency (EPA) ENERGY STAR®). W roku podatkowym 2006, Marriott International osiągnął przychody ze sprzedaży na poziomie 12.2 miliarda USD. Więcej informacji i rezerwacje na stronie: www.marriott.com
Źródło: centrum prasowe hotelarz.com – 14.05.2007 r.
|