Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » „Stara cena mocno śpi…” –...

Aktualności hotelarskie z kraju


„Stara cena mocno śpi…” – najnowsza kampania sieci Focus Hotels


Dodano: 2013-02-19

Drukuj

Wyślij


18 lutego ruszyła najnowsza kampania polskiej sieci Focus Hotels. Działania prowadzone będą pod hasłem „Stara cena mocno śpi…” i skupiać się będą w głównej mierze na aspektach cenowych poszczególnych hoteli. Podczas trwania kampanii, klienci będą mogli rezerwować pokoje we wszystkich hotelach sieci po wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Zasięg kampanii „Stara cena mocno śpi…”  jest ogólnopolski, a działania mają na celu zapoznanie klientów z ofertą oraz port folio poszczególnych obiektów hotelowych. Głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet.

Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii od 18 lutego do 3-ego marca, klienci będą mogli kupić noclegi po najbardziej korzystnych cenach na okres między 08.03.2013 a 05.05.2013. Ceny za nocleg dla dwóch osób zaczynają się już od 89  złotych za pokój.

Najtańszą destynacją będzie hotel w Bydgoszczy - 89 złotych za dobę. Nieco droższy będzie pobyt w obiekcie w Gdańsku - 99 złotych. W Łodzi, cena zaczynać się będzie od 109 złotych a 129 złotych zapłacą klienci, którzy będą chcieli skorzystać z usług hotelu Focus w Szczecinie. W każdym z obiektów znajdują się przestronne pokoje z bezpłatnym dostępem do WiFi, zestawem do parzenia kawy i herbaty oraz bezpłatna woda mineralna.



Jednym z wyróżników sieci jest bezpłatny pobyt dla dzieci (do 16 roku życia) przebywających w pokoju wraz z rodzicami. Dodatkowo, dla każdego gościa kupującego śniadanie przed odjazdem, przewidziana jest kanapka i kawa na drogę gratis.

- Takich cen i warunków u nas jeszcze nie było. Dysponujemy komfortowymi pokojami o wielkości nawet do 42 m2 np. w Łodzi,  które znakomicie sprawdzają się w przypadku rodzin. Hotele usytuowane są w centrach miast. Mamy zaplecze fitness oraz sauny. Nadchodząca wiosna i towarzyszące jej wyjazdy weekendowe czy też Majówka, sprzyjają zainteresowaniu usługami hotelowymi. Wierzymy, że to wszystko przełoży się na ostateczny sukces naszej kampanii - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.

Źródło: My Land - 18.02.2013


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji