Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott uruchamia nową inicjatywę gastronomiczną... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott uruchamia nową inicjatywę gastronomiczną dla JW Marriott i Fairfield
|
Marriott wprowadza nowe inicjatywy gastronomiczne
|
Marriott International poinformował o uruchomieniu nowych inicjatyw gastronomicznych w swoich markach: JW Marriott Hotels & Resorts i Fairfield Inn & Suites.
JW Marriott Hotels & Resorts nawiązał współpracę z dietetyczką i publicystką Keri Glassman, w celu stworzenia nowego menu dla dzieci – JW Kids Menu, charakteryzującego się wprowadzeniem zdrowotnych elementów do ulubionych dziecięcych przekąsek.
Menu jest podzielone na trzy części:
- Dziecięce Przekąski – zawierające takie elementy, jak świeżo krojone ogórki i paluszki z marchwi z niskotłuszczowym jogurtowym farmerskim gęstym sosem do maczania warzyw, serowe kostki i winogrona
- Duże Dzieci – w którym znajdują się pulpety z indyka wraz z "mini" ofertą proponowaną czasami dla dorosłych, bardziej wyrafinowanych smakoszy, zawierającą takie pozycje, jak grillowane ekologicznie kurczaki
- To i Owo - umożliwiająca młodszym gościom łączenie i wybieranie potraw pod kierunkiem rodziców, pozwalających na zapoznanie się z mnogością dietetycznych potraw, rozbudzających jednocześnie ich wyobraźnię
Marriott International, z siedzibą w Bethesda, w stanie Maryland, uruchamia również w tym miesiącu program gorących śniadań w swojej marce Fairfield Inn & Suites. Śniadaniowe menu obejmuje takie produkty, jak: jajka, bekon, kiełbasę, ciastka i sosy, gofry, babeczki, płatki owsiane, płatki poranne, jogurt, owoce i napoje śniadaniowe.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |