Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Elbląg: Akcja „Obudz wrażliwość”... | Aktualności hotelarskie z kraju
Elbląg: Akcja „Obudz wrażliwość” bezterminowa
|
Hotel Młyn w Elblągu bierze udział w akcji Obudź Wrażliwość (fot. hotelmlyn.com.pl)
|
Elbląg jako jedyne miasto w Polsce postawił sobie za cel rozpropagowanie idei wrażliwości społecznej obejmującej kobiety w ciąży i małe dzieci. Do przystąpienia do akcji zachęcano wszelkiego rodzaju instytucje branży usługowej i użyteczności publicznej – relacjonuje strona Port-El.pl
Efektem akcji ma być mapa miejsc przyjaznych wobec szczególnie wymagających klientów, do których w pierwszej kolejności zaliczają się właśnie kobiety w ciąży i rodziny z małymi dziećmi. Radny Robert Turlej kilka miesięcy temu tłumaczył założenia kampanii, której celem miało być - „stworzenie mapy miejsc przyjaznym dzieciom w naszym mieście, która stanie się także wzmocnieniem oferty rekreacyjno-turystycznej i promocją firm zaangażowanych w działania”
Kampania miała zakończyć się w kwietniu, ale władze zdecydowały, że będzie bezterminowa. - Rozbudzamy wrażliwość elblążan – zapewnia Hanna Laska-Kleinszmidt, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. – Z każdym dniem przybywa miejsc, w których kobiety w ciąży i małe dzieci mogą czuć się komfortowo. Zgłaszają się kawiarnie, apteki, urzędy, hotele i deklarują, że u nich są miejsca do zabawy dla najmłodszych, a przyszłe mamy są traktowane wyjątkowo. Do tej pory wydaliśmy ponad 20 certyfikatów wrażliwości.
Do akcji przystąpiły już między innymi: hotele – Vivaldi, Arbiter, Europa i Młyn oraz lokale gastronomiczne: Cukiernia T. Deker, Studnia Smaków, Wyspa Skarbów, Przy Bramie, Imbir, Myśliwska, Pod Aniołami, Nowa Holandia, Pizzeria La Capra, Carte d’Or, Kaktus czy Tortuga. Pełna lista znajduje się na stronie obudzwrazliwosc.elblag.eu.
Źródło: PortEl.pl – 31.05.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |