Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Spółka United wyzbywa się udziałów w Hotelu St.... | Aktualności hotelarskie z kraju
Spółka United wyzbywa się udziałów w Hotelu St. Bruno w Giżycku
|
Hotel St. Bruno w Giżycku (fot. wspolczesna.pl)
|
NCF Group, spółka zależna United S.A., sprzedała udziały w spółce Zamek Giżycki, będącej właścicielem hotelu St. Bruno w Giżycku. Decyzja o sprzedaży udziałów podyktowana była stratą netto zarejestrowaną przez hotel St. Bruno – informuje portal Money.pl
Wartość sprzedanych przez NFC Group udziałów wyniosła 2 mln 855 tys. złotych. - Biorąc pod uwagę nasze dalsze plany, Hotel St. Bruno byłby dla nas niepotrzebnym obciążeniem - powiedział Jan Karaszewski, prezes United.
Strata netto hotelu St. Bruno niekorzystnie odbiła się na wyniku skonsolidowanym grupy kapitałowej United. Podjęcie decyzji o sprzedaży udziałów w hotelu uzasadniane było również tym, że United jako udziałowiec mniejszościowy miał ograniczony wpływ na politykę biznesową hotelu.
- Prowadzenie działalności hotelarskiej nie wpisuje się w dalszą strategię spółki. Zamierzamy koncentrować się na aktywnościach inwestycyjnych, szczególnie w branży promocyjno-reklamowej. Bardzo dobre wyniki finansowe zależnej spółki NCF Group potwierdzają powodzenie obranego przez nas kierunku - dodał Jan Karaszewski, prezes United S.A.
Hotel St. Bruno usytuowany jest w średniowiecznym giżyckim zamku odbudowanym przez prywatnego inwestora. Giżycki obiekt oferuje swoim gościom 170 miejsc noclegowych w stylowych, klimatyzowanych pokojach i apartamentach. Oprócz bazy noclegowej w hotelu znaleźć można: unikalny kompleks medi spa, basen, hydromasaże, sauny, restaurację z oranżerią, winiarnię, kręgielnię i klub nocny.
Źródło: Money.pl – 12.06.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |