Po opublikowaniu newsa Hotelowi sieci DeSilva grozi kara za usunięcie ptasich gniazd - powołującego się na artykuł z portalu gazeta.pl - na naszą redakcyjną skrzynkę wpłynęło sprostowanie z firmy Hotele DeSilva, które w całości prezentujemy.
W nawiązaniu do publikacji nt. jaskółek w hotelu Mikołajki Resort by DeSilva, ubolewamy, że na terenie Hotelu Mikołajki Resort by DeSilva doszło do opisanego zdarzenia. Dziękujemy również turyście za nagłośnienie tej sytuacji. Jesteśmy nią niemile zaskoczeni, ponieważ jaskółki, wg tradycji, przynoszą szczęście i w żadnym wypadku nie stanowią utrudnienia dla pracy hotelu, którym od 7 czerwca zarządza spółka Hotele De Silva sp z o.o. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby hotel działał należycie, z poszanowaniem wszelkich przepisów prawa.
Stanowczo podkreślamy, że cytowany przez Państwa w/w publikacji Pan Mariusz Pirjanowicz nie jest zatrudniony w naszej spółce i nigdy nie reprezentował spółki Hotele DeSilva oraz hotelu Mikołajki Resort by DeSilva. Pan M. Pirjanowicz został wskazany nam jako lokalny przedstawiciel inwestora/właściciela obiektu – spółki Mikołajki Marina Resort sp. z o.o. Jednocześnie informujemy, że nie są nam znane okoliczności usunięcia gniazd jaskółek. Żaden z pracowników hotelowych nadzorowanych przez naszą Spółkę ani pracowników naszej Spółki nie zlecał ani tym bardziej nie brał udziału w w/w sytuacji. Zwróciliśmy się już do firmy Mikołajki Marina Resort o skrupulatne zbadanie sprawy oraz zagwarantowanie, że podobna sytuacja nigdy w przyszłości nie będzie miała miejsca (...)
Źródło: Hotele DeSilva Sp. z o.o. - 26.06.2013
|