Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotele ibis nagrodzone Złotym Godłem Najwyższej...

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotele ibis nagrodzone Złotym Godłem Najwyższej Jakości QI 2013


Dodano: 2013-07-19

Drukuj

Wyślij


Marka ibis konsekwentne dąży do wdrażania i promowania idei jakości we wszystkich swoich 12 hotelach w Polsce. Potwierdzeniem wysokiego standardu usług jest nagroda Złotego Godła Najwyższej Jakości QI 2013 w kategorii QI Services, która zostanie wręczona 18 października br. na uroczystej Gali w Poznaniu.

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013 przyznała marce ibis tytuł Laureata oraz Złote Godło QI 2013 w kategorii QI Services za najwyższej jakości usługi. Kapituła konkursu, odbywającego się pod patronatem: Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000, bardzo pozytywnie oceniła nadesłane zgłoszenie, które uzyskało jedną z najlepszych not w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”. Gala Najwyższej Jakości QI 2013 odbędzie się 18 października 2013 r. w Poznaniu. Podczas wydarzenia Laureatom wręczone zostaną medale i dyplomy za udział w tegorocznej edycji plebiscytu.



Cieszymy się, że po raz drugi otrzymaliśmy nagrodę Złotego Godła Najwyższej Jakości QI 2013 w kategorii
QI Services. To dla nas bardzo cenne wyróżnienie, potwierdzające, że podążamy we właściwym kierunku. Jakość usług  jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów i dlatego stanowi fundament w naszych codziennych staraniach
”  – mówi Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.

ibis znaczy jakość
Dostarczenie usług wysokiej jakości to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez pracowników sieci ibis w każdym z 12 hoteli w Polsce.  Potwierdzeniem dbałości o wygodę gości i jest fakt, że ibis jako jedyna europejska sieć hoteli ekonomicznych oferuje dostępne całą dobę  usługi hotelowe takie jak m.in. obsługa recepcji, zimne i gorące przekąski oraz bezpłatny kącik internetowy. We wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”. W przypadku, gdy klient zgłosi problem, za którego powstanie odpowiedzialny jest hotel, pracownicy są zobowiązani jdo jego rozwiązania w ciągu nie więcej niż 15 minut, przy czym gwarancja ta obowiązuje przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Światowe standardy
Profesjonalne podejście marki ibis do oferowania gościom  usług na określonym poziomie zostało uhonorowane w 1997 roku certyfikatem ISO 9001. Aktualnie certyfikat posiada 758 hoteli ibis w 21 krajach. Wszystkie obiekty korzystają z tych samych metod i systemów kontrolnych, co zapewnia ciągłą poprawę jakości i taki sam poziom usług świadczonych na rzecz klientów na całym świecie według identycznych standardów. W 2004 r. ibis, jako pierwsza ogólnoświatowa sieć hotelowa, rozpoczęła starania o uzyskanie certyfikatu zarządzania środowiskowego ISO 14001. Certyfikat jest niezależnym potwierdzeniem, że firma jest odpowiedzialna społecznie i ekologicznie oraz działa zgodnie z zasadami ochrony środowiska. Dokument stawia bardzo rygorystyczne wymagania i dokładnie wyznacza zespołom kierowniczym działania mające na celu przestrzeganie najnowszych regulacji prawnych i stałe dążenie do doskonałości. 

Źródło: Public Dialog - 18.07.2013


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji