Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Qubus Hotel bada potrzeby swoich Gości

Aktualności hotelarskie z kraju


Qubus Hotel bada potrzeby swoich Gości


Dodano: 2013-08-02

Drukuj

Wyślij



Qubus Hotel bada potrzeby gości


W lipcu 2013 r. sieć Qubus Hotel uruchomiła stronę r.qubushotel.com. Dzięki nowemu systemowi elektronicznej ankiety Goście mogą w wygodny sposób zostawić swoją opinię po pobycie w hotelu. Wszystkie informacje zwrotne od odwiedzających hotele pomagają sieci podejmować  ważne decyzje dotyczące rozwoju obiektów lub wprowadzenia w nich dodatkowych udogodnień dla osób podróżujących.

Strona r.qubushotel.com jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wystarczy, że użytkownik wykona 3 proste kroki, a zostanie przekierowany do ankiety elektronicznej lub portalu, na którym może ocenić wybrany obiekt. Ankiety składają się z kilku konkretnych pytań, a ich wypełnienie zajmuje mniej niż 3 minuty. Strona oraz ankieta dostępne są także w wersji mobilnej. Oznacza to, że Goście mogą wyrazić swoje zdanie korzystając ze smartfona, czy innych urządzeń mobilnych.

- Informacja zwrotna, jaką uzyskujemy od naszych Gości  to dla nas najcenniejsze źródło wiedzy. Zwraca naszą uwagę na istotne dla osób podróżujących szczegóły i daje nam szansę na wprowadzenie zmian i ulepszeń uwzględniających ich potrzeby – wymienia Pani Karolina Serewiś, Młodszy Specjalista ds. Marketingu – przykładem mogą być pojawiające się w ankietach prośby o stworzenie oferty dla rodzin, czy propozycji weekendowej. Nasza reakcja była natychmiastowa. Wprowadziliśmy wtedy specjalną propozycję pobytów rodzinnych i Weekendu All Inclusive. Spotkało się to z pozytywnym odzewem ze strony innych Gości- dodaje pani Karolina.

Goście hotelowi coraz częściej korzystają z możliwości dzielenia się opinią w Internecie. Pokazują to dane zebrane z 3 portali: booking.com, hrs.com oraz  TripAdvisor.
W pierwszym kwartale 2013 r. obiekty należące do sieci zebrały łącznie 511 opinii, zaś w drugim już 706.



Qubus Hotel regularnie i rzetelnie monitoruje i analizuje pozostawiane przez Gości  opinie, zarówno w ankietach, jak i w Internecie. Informacje zwrotne weryfikowane są także za pomocą badań Secret Guest. Takie kompleksowe działania pozwalają uzyskać wiedzę na temat wielu pól działalności każdego z hoteli należącego do sieci.
 
W opiniach zamieszczonych przez Gości Qubus Hotel najwięcej pozytywnych opinii dotyczy  serwowanego jedzenia oraz personelu. Dane za okres IV-VI 2013r.

- Wszystkie uwagi i komentarze są dla nas ważne, zarówno te pozytywne jak i negatywne. Powiedziałabym nawet, że opinie negatywne są dla nas istotniejsze, ponieważ dają nam szansę na wprowadzenie kolejnych ulepszeń i dopasowanie oferty do potrzeb Gości. Jednocześnie pomagają nam wykrywać problemy i podejmować działania gwarantujące, że dana sytuacja zostanie wyeliminowana i nie powtórzy się w przyszłości – zapewnia pani Karolina – za to pozytywne komentarze motywują nas do dalszej pracy i stanowią dla nas potwierdzenie, że wykonujemy ją najlepiej jak potrafimy – podsumowuje pani Karolina.

Qubus Hotel to 14 obiektów biznesowych 3* i 4*. Sieć już od 17 lat oferuje swoim Gościom najwyższą jakość usług. W marcu 2013r.  uruchomiona została nowa strona internetowa Qubus Hotel. Dzięki niej Goście mogą korzystać z wygodnej, szybkiej i bezpiecznej rezerwacji on-line.


Źródło: Qubus Hotel Management


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji