Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R

Aktualności hotelarskie z kraju


Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R


Dodano: 2013-08-16

Drukuj

Wyślij


Obiekty hotelowe, charakteryzujące się wysoką jakością usług, powinny się tym faktem chwalić i szczycić. Hotele mają swoją kategoryzację gwiazdkową, dzięki której można określić, jaki poziom reprezentują. Oprócz kategoryzacji gwiazdkowej, hotele biorą udział w wielu różnych konkursach jakości. Jednym z takich konkursów jest badanie standardu jakości usług hoteli grupy Polish Prestige Hotels & Resorts.

Goście hotelowi coraz częściej zasięgają różnych opinii, zanim zdecydują się na wybór danego hotelu. Szukają dobrej jakości usług. Nie jadą w pierwsze napotkane w Internecie miejsce, które posiada w swej nazwie słowo „hotel”. Dzisiaj gość chce wiedzieć, jakie warunki panują w hotelu, jaka jest oferta zabiegów dodatkowych, jaka obsługa, czy jest ładnie, miło i profesjonalnie.

Certyfikaty hotelowe działają podobnie jak certyfikaty zawodowe i umiejętnościowe osób prywatnych – hotel posiadający certyfikat wyróżnia się spośród tysięcy innych, dostępnych na rynku. Hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels są wyselekcjonowane, muszą spełniać odpowiednie kryteria, aby zostać uczestnikiem programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Dlatego po przyjęciu do grona PPH&R taki obiekt może zostać odznaczony certyfikatem. Jest on gwarancją, że obiekt spełnił wszystkie wymogi kandydackie. Dodatkowo, raz na dwa lata, wszystkie hotele PPH&R poddawane są anonimowej kontroli pod kątem jakości świadczonych usług w ramach Konkursu Jakości Usług. Jest to jedyny tego rodzaju konkurs w Polsce, przeprowadzany w grupie hotelowej. W tym roku będzie jest to już siódma edycja Konkursu Jakości Usług, który zapoczątkowany został w 2001 roku. Nagrody w tym plebiscycie przyznawane są dla trzech najwyżej ocenionych obiektów w dwóch kategoriach: działalność podstawowa oraz działalność podstawowa i dodatkowa łącznie.

Tegoroczna edycja badania standardu jakości usług hoteli PPH&R jest realizowana od maja do września 2013 r. Istotnym elementem badania jest anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji gość – hotel. Ocenie podlegają różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.



Celem konkursu jest zachęcanie oraz motywowanie do stałego podnoszenia wysokiego standardu i jakości usług świadczonych w hotelach grupy Polish Prestige Hotels & Resorts. Uzyskiwane jest to między innymi poprzez ustalenie rankingu hoteli w ramach konkursu, na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych obiektów PPH&R. Następnie dokonane zostaje porównanie ocen w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli oraz omówienie wyników na najbliższym posiedzeniu Rady Hoteli.

Zwycięzca konkursu otrzymuje statuetkę „Perła Hoteli”, którą oczywiście eksponuje. Do 2011 roku statuetka była przechodnia, a w 2011 r. wprowadzone zostały statuetki indywidualne dla każdej edycji konkursu.

Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".


Źródło: Feniks Media Group – 14.08.2013


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji