Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Łódzkie Convention Bureau w powijakach | Aktualności hotelarskie z kraju
Łódzkie Convention Bureau w powijakach
|
Centrum Wystawienniczo-Konferencyjne MTŁ (fot. gazeta.pl)
|
W Łodzi rodzi się organizacja turystyczna Convention Bureau. Nowa jednostka organizacyjna Urzędu Miejskiego ma się zajmować promocją Łodzi, jako optymalnego miejsca lokalizacji konferencji, kongresów, targów czy warsztatów – informuje Gazeta.pl
- Zadaniem nowego zespołu będzie dotarcie do jak największej liczby organizatorów takich imprez z kraju i zagranicy, żeby chcieli właśnie w naszym mieście takie wydarzenia robić - mówi Bartłomiej Wojdak, szef biura promocji, przy którym tworzone jest Convention Bureau.
W pierwszym etapie swojej działalności łódzkie Convention Bureau składać się będzie z dwóch pracowników, których etaty w żaden sposób nie powiększą kosztów wynagrodzeń, albowiem jeden etat został wygospodarowany w biurze promocji, a drugi sfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
O tym czego można się spodziewać po działalności tej instytucji mówi Bartłomiej Wojdak - Mamy doskonałe zaplecze konferencyjne, hotele na wysokim poziomie i miejsca, które turyści biznesowi chcą oglądać. Brakowało nam tylko zorganizowanej polityki zabiegania o takich turystów. I to właśnie się zmienia. Można powiedzieć, że nareszcie, bo Łódź jest ostatnim w kraju dużym miastem, które takiej komórki nie miało.
Trafność decyzji powołującej w Łodzi jednostkę Convention Bureau potwierdza także, Tomasz Koralewski, zastępca dyrektora Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego. - Turyści biznesowi to wspaniali klienci, którzy zostawiają w mieście więcej pieniędzy niż inni goście. Po pierwsze dlatego, że wydają firmowe pieniądze, z którymi łatwiej się rozstać niż z własnymi. Po drugie, koszt ich pobytu jest zazwyczaj dużo wyższy niż zwykłych turystów. Ci biznesowi płacą nie tylko za hotel czy jedzenie na mieście. Opłacają także salę konferencyjną, catering, taksówki, a bardzo często także atrakcje dodatkowe. Czasem jest to wycieczka po mieście z przewodnikiem, gra w paintball czy korzystanie ze ścianki wspinaczkowej.
Szefową łódzkiego Convention Bureau została Anna Mokrosińska.
Źródło: Gazeta.pl – 07.09.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |