Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Marketing turystyczny na targach Tour Salon 2013 | Aktualności hotelarskie z kraju
Marketing turystyczny na targach Tour Salon 2013
|
Warsztaty marketingowe na Tour Salon 2013
|
Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupa eholiday.pl po raz kolejny organizują cykl warsztatów marketingowych Travel 2.0 adresowanych do przedstawicieli branży turystycznej.
W ciągu dwóch dni branżowych targów Tour Salon 2013 praktycy będą szkolić hotelarzy, właścicieli obiektów noclegowych, biura podróży i menedżerów turystyki z zakresu Web usability, Social Media Marketingu oraz optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Gościem specjalnym tej edycji spotkania będzie Krzysztof Głąbiński z eliteadvices.com, który poprowadzi szkolenie „Internet w strategii hotelu”.
Uczestnicząc w warsztatach, będzie można się dowiedzieć m.in., jak projektować witrynę hotelu lub biura podróży zgodnie z zasadami Web usability, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji swojego biznesu turystycznego, a także jak optymalizować stronę internetową pod kątem wyszukiwarek internetowych. Będzie to kolejna edycja warsztatów marketingowych Travel 2.0, organizowana we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Cztery praktyczne szkolenia odbędą się w dniach 17-18 października w godzinach 10-16 w jednym z pawilonów targowych. Patronat branżowy nad warsztatami objęła Polska Izba Turystyki. Szczegółowe informacje oraz program warsztatów można znaleźć na stronie travel20.pl
Program warsztatów: 1 dzień warsztatów: 17 października 2013 Facebook i Social Media Marketing w Turystyce – Bartek Rak, Socjomania Funkcjonalność i użyteczność stron www – Hubert Turaj, Edisonda 2 dzień warsztatów: 18 października 2013 Internet w strategii hotelu – Krzysztof Głąbiński, eliteadvices.com Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – Bartek Berliński, MaxROY.com
Źródło: eHoliday.pl – 01.10.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |