Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wyniki sprzedaży mieszkań Grupy Inpro w III... | Aktualności hotelarskie z kraju
Wyniki sprzedaży mieszkań Grupy Inpro w III kwartale
|
Ilość podpisanych umów przedwstępnych Grupy Inpro
|
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za III kwartał 2013 r. Zrealizowano przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych brutto) na poziomie 131 umów czyli o 7% więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do września br. Grupa podpisała 323 umowy przedwstępne brutto. Grupa Inpro w III kwartale br. podpisała 131 umów przedwstępnych brutto osiągając o 7% wyższą sprzedaż w porównaniu do III kwartału ubiegłego roku. W ujęciu jednostkowym Spółka Inpro zanotowała w III kwartale br. o 11,5% lepszy wynik w stosunku do III kwartału 2012 roku, podpisując 116 umów przedwstępnych na sprzedaż brutto. Narastająco od stycznia do września 2013 roku Grupa Inpro podpisała łącznie 323 umowy, w tym Spółka Inpro 287 umów przedwstępnych brutto. Wyniki sprzedaży Grupy po dziewięciu miesiącach br. utrzymują się na tym samym poziomie do analogicznego okresu roku poprzedniego. Grupa Inpro nadal odnotowuje duże ilości przekazań. Narastająco od stycznia do września br. Grupa przekazała klientom 293 lokale wobec 139 rok wcześniej (wzrost o 111% r/r).
*** Firma Inpro powstała w 1987 roku. Jest jedną z najbardziej uznanych i liczących się firm deweloperskich działających na rynku trójmiejskim. W swojej ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane. Inpro kładzie nacisk przede wszystkim na doskonałe lokalizacje swoich inwestycji oraz wysoką jakość wykonania, dzięki czemu od wielu lat zajmuje wysokie miejsce w pierwszej piątce firm deweloperskich na rynku trójmiejskim. Grupa Inpro posiada wykwalifikowaną kadrę budowlaną. Firma szczególną uwagę przykłada do stosowania nowoczesnych technologii oraz nowatorskich rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Inpro jest również w czołówce pod względem liczby sprzedanych lokali dzięki odpowiedniemu dopasowaniu oferty do wymagań klientów.
Źródło: Tauber Promotion – 08.10.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |