Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Badanie internetowe wskazuje hałas, jako...

Aktualności hotelarskie ze świata


Badanie internetowe wskazuje hałas, jako przyczynę najczęstszych hotelowych skarg


Dodano: 2013-10-15

Drukuj

Wyślij



Hałas jest powodem najczęstszych hotelowych skarg


Hałas jest najczęstszym powodem skarg klientów przebywających w hotelach, we wszystkich 20, z wyjątkiem jednego, miast na całym świecie objętych badaniem. Analiza dokonana przez specjalistyczny internetowy portal ReviewPro badający reputację hoteli, oparta na opiniach gości dotyczących 5683 hoteli wykazała, że na hałas, jako najbardziej negatywną uciążliwość wskazywano najczęściej, z wyjątkiem jednego miasta – Kapsztadu.

Drugim największym źródłem skarg były hotelowe windy, a następne na liście negatywnych skojarzeń znalazły się nieprzyjemne zapachy i problemy z systemami klimatyzacyjnymi i grzewczymi.

Spośród zjawisk pozytywnych we wszystkich 20 miastach w pierwszej piątce znalazły się  „nowoczesność” (20), wyprzedzająca „lokalizację” (17) oraz "szybkość obsługi" (13). Jak wynika z analizy klienci trzy razy częściej chwalą hotelową obsługę od gwarantowanych przez hotel widoków.

Wyniki badań oparto na analizie 2.532.461 opinii klientów dotyczących 5683 hoteli znajdujących się w Atenach, Bangkoku, Barcelonie, Berlinie, Brukseli, Kapsztadzie, Dublinie, Stambule, Londynie, Lyonie, Madrycie, Melbourne, Mexico City, Mediolanie, Moskwie, New Delhi, Paryżu, Rzymie, Petersburgu i Sydney.



Badania zidentyfikowały również miasta z hotelami dysponującymi najlepszymi średnimi stawkami podanymi przez internetowy wskaźnik Global Index Review oceniający reputację hoteli, który wylicza średni wynik uzyskany przez hotel lub sieć hotelową w dowolnym okresie czasu. Biorąc pod uwagę wyniki z ubiegłego roku, Kapsztad znajduje się na szczycie rankingów ze średnim GRI wynoszącym 86%. W czołówce znalazły się także Melbourne, Sydney i Petersburg. Londyn, Rzym, New Delhi, Bruksela i Paryż znajdują się w dolnej części tej klasyfikacji.

Miastem z największą liczbą opinii hotelowych wśród 20 lokalizacji poddanych analizie jest Sydney z 838 opiniami przypadającymi na hotel, a najniższy współczynnik opinii ma New Delhi - tylko 125 opinii na hotel.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji