Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Mercure Wisła Patria w Grupie Hotelowej Orbis | Aktualności hotelarskie z kraju
Mercure Wisła Patria w Grupie Hotelowej Orbis
|
Mercure Wisła Patria
|
Grupa Hotelowa Orbis powiększy swoją sieć o kolejny hotel Mercure we franczyzie w ramach strategii rozwoju w modelu asset-light
Orbis SA, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju tzw. „asset light”, podpisała umowę franczyzy z hotelem Patria w Wiśle. Hotel jest malowniczo położony wśród lasów Beskidu Śląskiego, w dolinie rzeki Kopydło. Obecnie hotel oferuje 42 pokoje (planowana jest rozbudowa), restaurację, bar, sale konferencyjne i Centrum Rekreacji. Szczególnie dużo hotel ma do zaoferowania narciarzom - najbliższy stok znajduje się w odległości 400 m. Atrakcyjna lokalizacja, oryginalny wystrój i atmosfera sprzyjająca wypoczynkowi są ważnymi atutami hotelu, a wysoką jakość usług potwierdzi teraz znana marka. Hotel rozpocznie swoją działalność pod marką Mercure 15 grudnia br. i tym samym znajdzie się w Globalnych Systemach Rezerwacji, Dystrybucji i Sprzedaży Grupy Accor i Orbis. Właścicielem hotelu jest firma Fromag Sp. z o.o.
„Cieszymy się, że hotel Patria w Wiśle dołączy do sieci Mercure. Hotel gwarantuje ciepłą i przyjazną atmosferę oraz wysoki standard obsługi. W połączeniu z wyśmienitą kuchnią regionalną tworzy wyjątkową ofertę dla naszych gości.” – powiedziała Małgorzata Morek, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy Orbis SA.
„Prowadząc hotel od kilku lat zyskaliśmy spore grono stałych klientów i ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, jednak zdaliśmy sobie sprawę z tego, że nasz dalszy rozwój jest możliwy tylko poprzez zwiększenie nakładów na inwestycje w rozbudowę hotelu oraz działania promocyjno-dystrybucyjne. To spore wyzwanie logistyczne i finansowe dla średniej wielkości hotelu, dlatego też zdecydowaliśmy się na przystąpienie do międzynarodowej grupy Accor, która oferuje nam wsparcie globalnych sieci sprzedaży i dostęp do know-how jednej z największych sieci hotelowych na świecie.” powiedziała Magdalena Fryc, właścicielka Hotelu.
Mercure oferuje osobom podróżującym służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 746 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności. Każdy z hoteli Mercure jest inny i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 51 krajach na całym świecie.
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Źródło: Biuro Prasowe Orbis S.A. – 24.10.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |