Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Gdańska Organizacja Turystyczna powalczy o... | Aktualności hotelarskie z kraju
Gdańska Organizacja Turystyczna powalczy o nagrodę ICCA Best Marketing Award
|
Projekt GCB w finale konkursu (fot. gdanskconvention.pl)
|
Choć główna nagroda konkursu ICCA Best Marketing Award byłaby zwieńczeniem skutecznej akcji promocyjnej zainicjowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną, której koncepcja zaprezentowana została w 2012 r. na targach turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie, to i tak udział w finale tego konkursu jest już wielkim sukcesem tej organizacji – pisze portal Moje Konferencje.pl
Projekt CSR Gdańskiej Organizacji Turystycznej - Gdansk Christmas Baubles znalazł się w finale konkursu o prestiżową nagrodę przyznawaną co roku za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Wśród konkurentów do nagrody głównej znalazły się obok propozycji gdańskiej, projekty: Melbourne Convention Bureau (Australia), Palais des Congres de Montreal (Kanada) i VisitDenmark (Dania).
- Efekt kampanii jest fenomenalny. Wspólne z EIBTM sprawdziliśmy jej zasięg. Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ponadto o Gdańsku rozpisała się międzynarodowa prasa. Pomysł na Gdańsk Christmas Baubles w moim odczuciu był genialny w swojej prostocie – powiedziała Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.
Gdański projekt polegał na tym, aby zaangażować osoby odwiedzające targi w zbiórkę regionalnych upominków a następnie przekazanie ich dzieciom hiszpańskiej organizacji wspierającej rozwój młodzieży z trudnych środowisk. Zakupione zostały również materiały szkolne, a goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli własnoręcznie ozdobić bombkę dla dzieci.
Zwycięzca konkursu wyłoniony zostanie 6 listopada w trakcie wielkiego finału w Szanghaju w Chinach. Nagroda główna oznaczać będzie między innymi bezpłatną promocję miasta na łamach magazynu Bedouk oraz 6 portalach przeznaczonych dla organizatorów spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok.
Źródło: Moje Konferencje.pl – 28.10.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |