Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w...

Aktualności hotelarskie z kraju


Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce


Dodano: 2014-01-23

Drukuj

Wyślij


Best Western wprowadza na polskim rynku nową Strategię Jakości. Program ma pomóc obiektom dołączającym do sieci dostosować się do międzynarodowych standardów marki, a już działającym utrzymać najwyższy poziom oferowanych usług.

Od początku swego istnienia Best Western nakłada na swoich członków wymagania związane m.in. z czystością, wyposażeniem pokoi oraz usługami oferowanymi w hotelach. Aby obiekt mógł oficjalnie funkcjonować pod szyldem największej na świecie rodziny hotelowej, musi przejść specjalny audyt. Kamila Marat, Manager ds. Kontroli Jakości w Best Western, jest odpowiedzialna za wdrożenie Strategii w Polsce. Kamila Marat wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Hotelowej Orbis, gdzie pełniła funkcję Managera ds. Kontroli. Ukończyła również międzynarodowy program szkoleniowy prowadzony przez trenerów i specjalistów Best Western International w zakresie Globalnego Systemu Zapewnienia Jakości. Jej doskonałą pracę potwierdza piąte miejsce w rankingu 10 Top asesorów w 2013 r. na całym świecie, ocenianych pod względem zgodności w zakresie przeprowadzonych ocen hoteli, z wynikiem bliskim ideału.

Strategia jest dużym wsparciem dla nowych członków największej na świecie rodziny hotelowej i pomaga zrozumieć jej politykę jakości. – Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci postanowiliśmy wprowadzić m.in. wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich standardów Best Western, możemy upewnić kierownictwo hotelu, że postępuje zgodnie z wytycznymi – tłumaczy Kamila Marat.

Strategia ma również służyć obiektom obecnie funkcjonującym w sieci. Pozwala im dopasować się do wymagań dynamicznie zmieniającej się branży. Dotyczy ona sześciu obszarów funkcjonowania hoteli, kluczowych dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości, m.in. poziomu czystości w obiektach czy nastawienia obsługi hotelu. Aby sprawdzić, czy hotel spełnia wymagania, pracownicy Best Western badają poziom zadowolenia gości, m.in. monitorując popularne portale społecznościowe. Na co dzień nad poziomem usług czuwają pracownicy hoteli, którzy przeszli szkolenie „I Care” dedykowane przede wszystkim zagadnieniom jakości.

Każdy obiekt przynajmniej raz w roku audytowany jest również przez certyfikowanego asesora Best Western. Jeśli ocena wykaże niezgodność z normami sieci, wprowadzone są zgodne ze Strategią Jakości procedury naprawcze. Zakładają one m.in. dodatkowe szkolenia dla personelu hotelu czy przekazanie dyrektorom obiektów konkretnych wytycznych, które pomogą w określonym czasie wyeliminować problemy.



- W swojej pracy sprawdzamy standardy sieci w pokojach i części ogólnodostępnej, stan techniczny oraz poziom czystości obiektu. Upewniamy się również, że wszystkie oferowane usługi są na właściwym poziomie. Te same standardy dotyczą i są obowiązkowe we wszystkich hotelach Best Western na całym świecie – podkreśla Kamila Marat. – Dzięki standardom goście nie muszą się niczym przejmować. My natomiast zyskujemy pewność, że podróżni będą zadowoleni z pobytu w każdym hotelu Best Western – dodaje Manager ds. Kontroli Jakości.

Strategia jest narzędziem, które zapewni równomierny rozwój Best Western w Polsce. - Dodając kolejne obiekty do sieci, nie możemy zapominać o zachowaniu najwyższych standardów w hotelach, które są już z nami od wielu lat. Strategia Jakości jest więc dla nas doskonałym rozwiązaniem - mówi Kamila Marat. - Z dodatkowego narzędzia zadowoleni będą również zarządcy poszczególnych obiektów. Dzięki niemu uda nam się wychwycić najdrobniejsze szczegóły, które mogę pomóc w stałym doskonaleniu oferty hotelu. Strategia Jakości wprowadzona w naszym regionie pozwala więc chronić w jeszcze większym stopniu inwestycje ponoszone przez właścicieli – dodaje.

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Źródło: MSL Group.pl – 21.01.2014


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji