Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Orbis sprzedaje działkę w Warszawie | Aktualności hotelarskie z kraju
Orbis sprzedaje działkę w Warszawie
|
ibis przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 (fot. holidaycheck.pl)
|
Orbis zawarł przedwstępną umowę sprzedaży działki przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Warszawie. Umowa dotyczy sprzedaży prawa wieczystego użytkowania niezabudowanej działki o powierzchni 10.026 m2 , która wydzielona zostanie z działki znajdującej się w użytkowaniu wieczystym Orbis SA, położonej w Warszawie przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r.
Kupującym jest spółka Szczęśliwicka, należąca do Grupy Unidevelopment. Cena sprzedaży została ustalona w umowie przedwstępnej na kwotę 22 miliony złotych. Zawarcie przyrzeczonej umowy sprzedaży nastąpi do 30 czerwca 2015 roku. i jest uzależnione m.in. od uzyskania decyzji administracyjnych o geodezyjnym podziale nieruchomości i o warunkach zabudowy dla nieruchomości stanowiącej przedmiot sprzedaży, umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na wybudowaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z powierzchnią usługową. Wydzielenie i sprzedaż nieruchomości, będącej przedmiotem transakcji wynika z faktu, iż na pozostałej części tej nieruchomości Orbis S.A. wybudował już hotele ibis i ibis budget i nie planuje wykorzystania jej do swoich potrzeb. Decyzja o zbyciu nieruchomości jest podyktowana dążeniem spółki do optymalizacji posiadanych aktywów.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget i hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 000 pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Źródło: Orbis S.A. – 27.01.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |