Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Chorzów: „Bilet do Parku Śląskiego”... | Aktualności hotelarskie z kraju
Chorzów: „Bilet do Parku Śląskiego” – w tym roku jeszcze więcej możliwości
|
Park Śląski w Chorzowie (fot. slaskie.pl)
|
Od początku kwietnia ruszyła sprzedaż karty rabatowej – „Bilet do Parku Śląskiego”. Jest to już drugi rok funkcjonowania tego udogodnienia turystycznego i jak się wydaje tegoroczna oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna od ubiegłorocznej. Powód? Cena biletu nie uległa zmianie, a turysta w tym roku będzie miał więcej opcji spędzenia czasu w interesujących go obiektach – czytamy na portalu Śląskie.pl
Bilet po raz pierwszy pojawił się w ubiegłym roku i dawał między innymi możliwości zabawy w wesołym miasteczku, odwiedzin w zoo, Planetarium Śląskim, wycieczki do parku linowego, obiadu po promocyjnej cenie w jednej z parkowych restauracji, czy rabatowej oferty noclegowej w jednym z pobliskich hoteli.
Wszystkie te atrakcje dostępne są za pośrednictwem „Biletu do Parku Śląskiego” ważnego w okresie od początku maja do końca września. Cena biletu w ubiegłym i bieżącym roku wynosi: 80 zł dla jednej osoby (możliwość 35-procentowej oszczędności na parkowych obiektach) lub 200 zł dla czteroosobowej rodziny – opiekunowie plus dwójka dzieci (w tym przypadku oszczędności mogą wynosić do 50 procent).
W tym roku oszczędności z tytułu wykupienia biletu będą jeszcze większe, jako że tegoroczny bilet uprawnia do - wejścia do Śląskiego Wesołego Miasteczka, Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, Planetarium Śląskiego, Śląskiego Parku Linowego i Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" oraz - podobnie jak przed rokiem - zniżek w niektórych restauracjach i hotelach. Nowością jest przejażdżka „Elką" - mówi Łukasz Buszman, rzecznik prasowy Parku. Nowe atrakcje, to także - wybudowane niedawno pawilony w zoo, dużo większa ilość urządzeń w lunaparku, nowe seanse w planetarium czy coraz ciekawszy program w skansenie – dodaje rzecznik Parku.
Źródło: Śląskie.pl – 02.04.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |