Strategia rozwojowa Grupy Hotelowej Orbis zakłada, że do 2011 roku wzbogaci się o 14 tys. miejsc noclegowych, a liczba hoteli wzrośnie do około 90. Ze wstępnych założeń wynika, że 56 proc. nowych obiektów będą stanowić hotele dwóch ekonomicznych sieci Etap oraz Ibis. Strategia zakłada również modernizację i remonty wielu hoteli sieci Orbis – informuje serwis Horecanet.
Obecnie do Grupy Hotelowej Orbis należą 63 hotele sieci Novotel, Sofitel, Mercure, Etap, Ibis oraz hotele Orbis. Ponad połowa z ok. 30 nowych obiektów, które pojawią się w grupie do końca 2011, będzie działać pod markami ekonomicznymi Etap oraz Ibis, ponieważ obie te sieci rozwijają się obecnie najlepiej. Nowe obiekty powstaną w Warszawie, Gdańsku, Trójmiescie oraz Krakowie.
Obecnie remontowany jest hotel Grand w Warszawie oraz gdański hotel Posejdon. Kolejne modernizacje obejmą Orbisy w Szczecinie, Płocku oraz Toruniu, które zostaną przystosowane do standardów Accora.
Źródło: Horecanet – 21.08.2007 r.
|