Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Unifikacja nazwy ma spopularyzować markę projektu... | Aktualności hotelarskie z kraju
Unifikacja nazwy ma spopularyzować markę projektu Gdynia Waterfront
|
Courtyard by Marriott powstaje w Gdyni (fot. trojmiasto.pl)
|
Gdyński ośrodek rozrywkowy Centrum Gemini, w związku z planowanym uruchomieniem kolejnych obiektów Gdynia Waterfront (hotelu i biurowca), które wejdą w skład całego kompleksu, zmieni wkrótce nazwę na Centrum Kultury i Rozrywki Gdynia Waterfront – relacjonuje portal Trójmiasto.pl
- Dzięki zmianie nazwy będziemy mogli spopularyzować i utrwalić w świadomości mieszkańców i turystów odwiedzających Skwer Kościuszki markę nowego projektu - mówi Roger Andersson, dyrektor zarządzający SwedeCenter, inwestora projektu Gdynia Waterfront.
Centrum Gemini funkcjonujące od 2000 roku, wybudowane przez firmę Mega, ma w swoim składzie wielosalowe Multikino, kilkanaście barów, pubów i restauracji oraz dyskotekę.
Gdynia Waterfront jest natomiast kompleksem składającym się z dwóch budynków, który powstaje pomiędzy wieżowcami Sea Towers i Centrum Gemini, gdzie znajdzie się łącznie 90 tys. m2 powierzchni handlowych, usługowych, kulturalnych i biurowych, a także hotel z centrum konferencyjnym.
W 11-piętrowm biurowcu znajdą się powierzchnie klasy A. Parter budynku wzdłuż ciągu dla pieszych łączącego al. Jana Pawła z budynkiem Sea Towers, wyposażony zostanie w kawiarnie i restauracje.
Drugi budynek Gdynia Waterfront będzie siedzibą hotelu marki Courtyard by Marriott, w którym pomieści się 201 pokoi oraz centrum konferencyjne o powierzchni 650 m2. Na dolnej kondygnacji budynku znajdzie się restauracja z widokiem na Basen Prezydenta. Hotel będzie zarządzany przez firmę Scandinavian Hospitality Management.
Źródło: Trójmiasto.pl – 23.04.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |