Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Accor wprowadza cyfrową procedurę witania gości

Aktualności hotelarskie ze świata


Accor wprowadza cyfrową procedurę witania gości


Dodano: 2014-05-08

Drukuj

Wyślij



Accor wprowadza nową procedurę witania gości


Accor poinformował we wtorek (29 kwietnia), że rozpoczął wprowadzanie nowej procedury witania gości we wszystkich swoich markach. Będą one oferowane wszystkim członkom programów lojalnościowych, posiadaczom kart członkowskich i klientom, którzy dokonali rezerwacji bezpośredniej.

Zgodnie z procedurą, na dwa dni przed pobytem w hotelu, goście będą zapraszani do przygotowania swojego zameldowania w trybie online, jeśli zarezerwowali hotel bezpośrednio u Accora lub jeśli są posiadaczami karty lojalnościowej lub członkowskiej.

W dniu przyjazdu do hotelu goście otrzymują powitalną wiadomość w formie SMS-u, potwierdzającą, że ich pokój i klucze są dla nich przygotowane i oferującą praktyczne informacje upraszczające ich podróż (usługi transportowe do hotelu, parkingowe kody dostępu, itp.).



Ten nowy system został przetestowany w około 20 obiektach Accora we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii i Holandii. Aktualnie zaś, jest już wdrożony w 60 hotelach w 13 krajach. Accor poinformował, że planuje wdrożyć procedurę w 1000. hoteli, czyli w prawie 30% obiektach sieci, do końca 2014 roku.

Accor dodaje, że Brazylia będzie się mogła pochwalić największą liczbą hoteli obsługujących ten system, ponieważ usługa będzie dostępna w prawie wszystkich obiektach, w większości miast-gospodarzy meczów mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbędą się w czerwcu bieżącego roku.

"Innowacja ta koncentruje się na zapewnieniu naszym gościom ciepłego, spersonalizowanego powitania oraz oszczędności czasu, dzięki nowym technologiom," powiedziała Christine Pouletty, wiceprezes Accora ds. zarządzania designem i rozwoju produktu. "Pierwsze opinie z hoteli, w których system został już wdrożony, są bardzo zachęcające, ponieważ ponad 90% klientów, którzy skorzystali z tej usługi twierdzi, że gotowi są skorzystać z niej ponownie. Kolejki są coraz mniejsze, a hotelarze bardziej dostępni dla swoich gości."


Źródło: Accor Group


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji