Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Accor wprowadza rewolucyjny cyfrowy sposób...

Aktualności hotelarskie z kraju


Accor wprowadza rewolucyjny cyfrowy sposób witania gości


Dodano: 2014-05-06

Drukuj

Wyślij



Mercure Warszawa Grand


Wyjątkowe, cyfrowe narzędzie ma na celu przyśpieszenie procesu zameldowania w hotelach. Innowacyjny sposób witania gości zostanie wdrożony przed końcem 2014 roku w 1 000. hoteli Grupy Accor na całym świecie. Pierwszym pilotażowym obiektem w Polsce, w którym goście mogą już skorzystać z nowej usługi jest hotel Mercure Warszawa Grand.

Accor ogłosił wdrożenie na skalę światową rozwiązań cyfrowych, które zrewolucjonizują powitanie gości w hotelach tej Grupy. Zameldowanie w hotelu nie będzie wiązało się już z szeregiem formalności administracyjnych, dzięki czemu procedura stanie się znacznie szybsza.

Zdolność do nieustannego integrowania nowych technologii oraz poprawy sposobu obsługi gości i funkcjonowania hoteli pozostaje w centrum naszej strategii innowacji. Accor korzysta
z cyfrowej technologii stawiając ją w służbie swoich gości na każdym etapie ich kontaktów z hotelem - przed, w trakcie i po ich pobycie - dostosowując usługi do nowych zwyczajów konsumpcyjnych, które stają się coraz bardziej mobilne i internetowe
.” wyjaśnia Vivek Badrinath, Deputy Chief Executive Officer, Marketing, Digital Solutions, Distribution and Information Systems w Grupie Accor.



Cztery kroki do prostszego, bardziej spersonalizowanego powitania w hotelu
Dwa dni przed przyjazdem do hotelu goście otrzymują zaproszenie do zameldowania się w hotelu przez Internet, jeśli dokonali rezerwacji bezpośrednio w Accor lub jeśli są posiadaczami karty lojalnościowej Le Club Accorhotels.

W dniu przyjazdu gość otrzymuje powitalną wiadomość SMS potwierdzającą, że przygotowany pokój na niego czeka oraz zawierającą praktyczne informacje ułatwiające podróż (dojazd do hotelu, kody dostępu na parking hotelowy, itp.).
    
W momencie przyjazdu gościa do hotelu klucz jest już przygotowany i wydawany od razu, bez zwyczajowych, administracyjnych formalności. Pracownicy recepcji mają dzięki temu możliwość poświęcenia czasu na odpowiednie powitanie gości oraz zadbanie o ich potrzeby.

W dniu wyjazdu, goście mogą szybko opuścić hotel. W celu wymeldowania się przekazują jedynie obsłudze swój klucz, co będzie oznaczało, że zwalniają pokój. Faktura zostanie im przesłana mailem.
 
Ta innowacyjna usługa, zaprojektowana we współpracy z hotelowymi zespołami operacyjnymi, będzie oferowana wszystkim posiadaczom kart lojalnościowych Le Club Accorhotels, kart abonamentowych oraz klientom dokonującym rezerwacji bezpośrednio na accorhotels.com, stronach poszczególnych marek, za pomocą aplikacji mobilnych, telefonicznie lub bezpośrednio w hotelu.

To nowatorskie, oryginalne i spersonalizowane powitanie zostanie wdrożone w hotelach wszystkich marek Accor i będzie dopasowane do ich oferty - w zależności od segmentu rynku, pozycjonowania i specyfiki obiektów.

Wdrażając na szeroką skalę to cyfrowe rozwiązanie, Accor proponuje usługę online, która jest zgodna z nowymi oczekiwaniami gości. Ponad dwa miliardy ludzi na świecie posiada obecnie Smartfony i prawie połowa z nich wykorzystuje telefony komórkowe do organizacji podróży.

Nowy system został sprawdzony w około dwudziestu hotelach we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii i Holandii. Usługę wdrożono już w 60 hotelach w 13 krajach. Docelowo do końca 2014 roku będzie funkcjonowała w 1 000 hoteli, co stanowi niemal 30% całej sieci.

W Polsce pierwszym hotelem, w którym goście mogą skorzystać z ekspresowego check-in’u i check-out’u jest Mercure Warszawa Grand. W dniu spodziewanego zameldowania się w hotelu klienci otrzymają SMS o treści: „Twój pokój w Mercure Warszawa Grand jest już gotowy. Do zobaczenia wkrótce!” Dodatkowo, w zależności od sposobu transportu w wiadomości znajdą się dodatkowe informacje jak: „Najbliższy przystanek komunikacji miejskiej to DH SMYK. Do zobaczenia!”, „Wjazd na parking od ulicy Wspólnej. Do zobaczenia!” czy „Znajdujemy się na ul. Kruczej 28. Do zobaczenia!”

W Brazylii, gdzie Accor jest liderem rynku, w nowy system zostanie wyposażona największa liczba hoteli. Będzie on funkcjonować w prawie wszystkich obiektach w miastach goszczących piłkarzy i fanów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w czerwcu 2014 r.

Innowacja ta polega na zapewnieniu gościom ciepłego, spersonalizowanego powitania oraz oszczędzania ich czasu dzięki nowym technologiom. Pierwsze informacje zwrotne uzyskane od hoteli wyposażonych w nowy system są bardzo zachęcające, ponieważ ponad 90% gości, którzy korzystali z tej usługi twierdzi, że są gotowi skorzystać z niej ponownie. Kolejki są coraz mniejsze, a hotelarze są bardziej dostępni dla swoich gości. Mogą poświęcić się całkowicie pełnieniu roli gospodarzy.” wyjaśnia Christine Pouletty, kierownik projektu.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 62 obiektami w 30 miastach w Polsce i 3 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, oferuje swoim gościom oraz partnerom podwójną wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy różnych marek (HotelServices) a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest) w celu zapewnienia trwałego wzrostu i harmonijnego rozwoju z korzyścią dla większej liczby gości.

Accor obecny jest w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 000 pokoi w hotelach różnych kategorii: od luksusowych hoteli marki Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa szczyci się potężnym cyfrowym ekosystemem, tj. należącym do niej portalem rezerwacyjnym accorhotels.com, stronami internetowymi poszczególnych marek oraz programem lojalnościowym Le Club Accorhotels.

Będący najlepszą na świecie szkołą hotelarstwa, Accor troskliwie rozwija talenty 170 000 pracowników w hotelach działających pod markami Accor. Są oni codziennymi ambasadorami kultury obsługi oraz innowacji, które to cele przyświecają rozwojowi Grupy przez ponad 45 lat.


Źródło: Public Dialog.pl – 05.05.2014
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji