Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego... | Aktualności hotelarskie z kraju
Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
|
|
Dobre rezultaty PLANET 21 Dwa lata po wprowadzeniu programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21, hotele Grupy Accor osiągnęły 2/3 założonych celów i podjętych zobowiązań.
- Produkty Eco: od 3 lat Accor współpracuje z firmą Diversey - wiodącym dostawcą ekologicznych środków do sprzątania i czyszczenia urządzeń sanitarnych. Obecnie 95% hoteli Grupy Accor używa tych produktów.
- Odpowiedzialne usługi gastronomiczne: o 80% hoteli promuje zbilansowane posiłki. o Prawie 90% hoteli wycofało ze swojego menu zagrożone wyginięciem gatunki owoców morza. o 66% hoteli w Grupie Accor w 2013 roku oferowało produkty „fair trade”.
- Certyfikaty: blisko 36% hoteli uzyskało certyfikat ISO 14001. Grupa przygotowała specjalnie dedykowaną platformę „ISO 14001 in ACTion”, gdzie znajdują się narzędzia, dokumenty a także moduł e-learningowy ułatwiające hotelom uzyskanie tego certyfikatu. We wszystkich hotelach Grupy Accor wdrażana jest „Karta 21”, która wyznacza standardy i w której zapisano cele i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. W zależności od stopnia realizacji działań, hotele osiągają poziom brązowy, srebrny, złoty i platynowy. W latach 2011 i 2013, liczba hoteli, które spełniły wymagania (na poziomie „brązowym”) wzrosła z 35 do 83%.
John Ozinga został powołany na stanowisko COO w HotelInvest John Ozinga obejmie nowe stanowisko 18 czerwca br. Jest absolwentem La Roche-en-Ardenne Hotel Management School w Belgii, uczęszczał także do Institut Supérieur d’Informatique w Liège (Belgia), ukończył studia podyplomowe w Business Administration z Heriott-Watt University w Edynburgu (Szkocja). John Ozinga posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości. Podczas swojej kariery zajmował wiele stanowisk związanych ze strategicznym zarządzaniem inwestycyjnym, zarządzaniem aktywami i pozyskiwaniem kapitału. W 1991 roku rozpoczął pracę w Accor jako Dyrektor Rozwoju rynków brytyjskiego, irlandzkiego i krajów Benelux-u. W 2001 roku dołączył do hotelowej Grupy Dolce, zajmując stanowisko Wiceprezesa ds. Rozwoju w Europie. Następnie związany był z Grupą Casino i Carrefour. Od 2012 roku pełni funkcję CEO i Head of Separate Accounts Continental Europa CBRE Global Investors, która jest światowym liderem w zakresie zarządzania inwestycjami w nieruchomości.
Mercure Cieszyn wprowadza zmiany! Hotel Mercure Cieszyn po przyłączeniu w ubiegłym roku do marki Mercure nadal podnosi swój standard. Obecnie postawił na część gastronomiczną. W hotelowej restauracji prezentowana jest teraz oferta win, a do dyspozycji gości są książki i albumy, które można przeglądać oczekując na zamówione dania. Od 5 maja obowiązuje nowy Kalendarz Kulinarny Wiosna – Lato obejmujący 6 Mini Kart Menu: „Tradycje Kulinarne Cieszyna”, „Greckie Specjały”, „Francuskie Smakołyki”, „Smaki Lata”, „Letnie Rozmaitości” i „Pożegnanie Lata”. W nowej ofercie znalazły się m.in. wołowina po burgundzku, kacze nóżki na grillowanej gruszce, filet z sandacza duszony na maśle czosnkowym lub zupa cytrynowa z kawałkami kurczaka. Jesienny Kalendarz Kulinarny jest już w przygotowaniu. W Mercure Cieszyn do dyspozycji gości jest 78 pokoi, w tym 8 o podwyższonym standardzie, 14 podwójnych pokoi rodzinnych oraz 2 apartamenty. Restauracja oferuje dania kuchni regionalnej, polskiej i międzynarodowej. Dla osób organizujących spotkania biznesowe lub konferencje dostępne są 4 klimatyzowane sale z profesjonalnym wyposażeniem. Wypoczynek zapewnia Hotelowe Centrum Urody z sauną i hydromasażem. Goście mają do dyspozycji rowery, sprzęt do nordic-walking, mini-biblioteczkę oraz gry planszowe.
Express Breakfast w ibis budget Marka ibis budget wprowadziła 12 maja br. nowy koncept śniadań - Express Breakfast. W Polsce, w hotelach ibis budget Warszawa Reduta oraz ibis budget Kraków Stare Miasto goście za cenę zaledwie 7 złotych mogą się posilić muffinem, croissantem lub jogurtem z płatkami. Do picia mają do wyboru kawę, herbatę lub wodę mineralną.
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Public Dialog.pl – 14.05.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |