REKORDOWO
O tym, jak polskie branże hotelarskie i gastronomiczne wspaniale się rozwijają, świadczy rekordowy wzrost powierzchni wystawowej Gastro – Invest – Hotel. Już w tej chwili zamówiona przez wystawców powierzchnia wystawiennicza jest aż o 50% większa, niż w roku ubiegłym. Wystawcy zaprezentują przede wszystkim nowości rynkowe, co z pewnością przyciągnie rzesze zwiedzających – głównie przedstawicieli branży. Znakomite warunki do nawiązywania kontaktów z liczną profesjonalną publicznością są największym atutem targów Gastro-Invest-Hotel.
WIDOWISKOWO
W bogatym programie wydarzeń targowych znajdzie się niezwykle widowiskowy konkurs barmański w kategorii flair „Gastro Invest Flair Competition 2007”, podczas którego zaprezentowane zostaną niespotykane sposoby przygotowywania drinków. Wirtuozerskie popisy barmanów z pewnością okażą się po raz kolejny wielką atrakcją targów. Głównymi sponsorami konkursu są Unity Line oraz Victora Cymes.
MEDALOWO
Po raz pierwszy w ramach Gastro-Invest-Hotel odbędzie się konkurs o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Jest to najwyższe targowe trofeum dla wystawianego na targach produktu, które pomaga w rynkowej rywalizacji, jest symbolem jego walorów, wysokiej jakości, nowoczesności i innowacyjności. Firmy, które zdobyły prawo umieszczania tego znaku na swoich produktach, potwierdzają jego marketingową rangę. Złoty Medal MTP przyznawany jest po wnikliwej ocenie zgłoszonych produktów przez Zespół Ekspertów i Sąd Konkursowy, składający się z wybitnych specjalistów.
Poza tym od kilku już lat wystawcy, projektanci stoisk oraz firmy wykonujące stoiska mogą brać udział w konkursie Acanthus Aureus MTP. Stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów nagradzane są statuetką Złotego Akantu MTP.
|