Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Regent Warsaw Hotel – nowy, ceniony obiekt... | Aktualności hotelarskie z kraju
Regent Warsaw Hotel – nowy, ceniony obiekt na warszawskiej mapie hoteli luksusowych
|
Regent Warsaw Hotel - wejście główne
|
Podsumowanie pierwszych trzech miesięcy funkcjonowania Regent Warsaw Hotel, sukcesów oraz planów na najbliższy okres
Regent Warsaw Hotel, położony w bezpośrednim sąsiedztwie Łazienek Królewskich, prestiżowy warszawski hotel, kończy pierwsze trzy miesiące funkcjonowania jako niezależny podmiot. Od 20 marca br., tj. od dnia, w którym poprzedni operator postanowił zrezygnować z obecności w Polsce, obiektem kieruje Krzysztof Woliński, wcześniejszy zastępca dyrektora generalnego. Hotel w okresie pierwszego kwartału samodzielnej działalności intensywnie pracował nad stworzeniem własnych systemów rezerwacyjnych i niezbędnej infrastruktury informatycznej oraz nad pierwszymi elementami wizerunkowo-marketingowymi, w tym nad nowym logotypem. Regent Warsaw Hotel pod nową nazwą utrzymuje wysoki poziom obłożenia pokoi, a w najbliższym czasie zamierza aplikować o przyznanie piątej gwiazdki.
Nazwa Regent Warsaw Hotel została wybrana wspólnie przez właściciela budynku, firmę Cosmar Polska, wraz z kierownictwem oraz pracownikami hotelu. W założeniach miała ona oddawać atmosferę miejsca, brzmieć dostojnie oraz kojarzyć z lokalizacją, w której się znajduje, czyli z Traktem Królewskim. Ponadto, nie chcąc zupełnie odcinać się od przeszłości, zdecydowano o powstaniu Regent Warsaw Hotel, nawiązując do poprzedniej nazwy, Regency.
Krzysztof Woliński, nowy dyrektor generalny Regent Warsaw Hotel
Dyrektorem generalnym nowego obiektu został Krzysztof Woliński. Posiada on szerokie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał pracując w Polsce i za granicą. Przez ostatnie kilkanaście lat związany był z siecią Hyatt, gdzie piął się po kolejnych szczeblach kariery. W hotelu przy ulicy Belwederskiej pracuje od 2005 roku, początkowo jako dyrektor finansowy, a następnie dyrektor pokoi - zastępca dyrektora generalnego, aż po aktualną pozycję dyrektora generalnego Regent Warsaw Hotel.
Pierwsze sukcesy Regent Warsaw Hotel
Po wycofaniu się poprzedniego operatora z Polski, kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji oraz stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych oraz niezbędnego zaplecza informatycznego, co zostało zrealizowane.
– Nasi goście w dniu 19 marca kładli się spać w hotelu Hyatt, a rano obudzili się już w miejscu o innej nazwie. Wyzwaniem było dla nas przeprowadzenie niezbędnych czynności wynikających ze zmiany tak, aby odczuli to oni w jak najmniejszym stopniu. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że nam się to udało. Gwarantujemy tę samą usługę, o tej samej jakości, co wcześniej. Dowodzi to, że o powodzeniu hotelu nie decyduje jego nazwa, ale ludzie i ich zaangażowanie – komentuje Krzysztof Woliński, dyrektor generalny Regent Warsaw Hotel. Jedną z przewag konkurencyjnych Regent Warsaw Hotel jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kierowniczy kluczowych decyzji dotyczących przyszłości obiektu niż w przypadku przynależności do sieci. Dzięki temu już wdrażane są kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca. M.in. rozbudowany został program dla rodzin z dziećmi, wprowadzono bogatą ofertę weselną, letnią ofertę turystyczną, jak również ofertę konferencyjną. Ponadto w najbliższej przyszłości hotel zamierza wprowadzić dla swoich gości możliwość korzystania wyłącznie z samochodów ekologicznych, a podczas śniadania nadal serwuje im miód ze swojej własnej pasieki.
Ostatnim, wielkim wydarzeniem, jakie miało miejsce w hotelu, było goszczenie aż 10 przywódców państw, którzy przyjechali na obchody 25-lecia pierwszych wolnych wyborów w powojennej Polsce. Regent Warsaw Hotel był jednym z trzech kluczowych miejsc w stolicy, w których zatrzymywali się najważniejsi goście.
Ambitne plany
Najważniejszym planem Regent Warsaw Hotel w najbliższym czasie jest złożenie aplikacji o przyznanie piątej gwiazdki. – Jesteśmy przekonani, że mamy bardzo duże szanse, aby ją uzyskać, gdyż w odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne, zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag, które już zakupiliśmy. Szacujemy, że łączny koszt inwestycji w tym zakresie wyniesie około stu tysięcy złotych – podsumowuje dyrektor generalny.
Logotyp Regent Warsaw Hotel
Jednym z pierwszych powstałych elementów nowej wizualizacji hotelu jest jego logotyp. Jego główną częścią jest korona, która stanowi bezpośrednie odniesienie do nazwy hotelu i symbolizuje elegancję, luksus, wysoką jakość, splendor, najlepsze towarzystwo oraz międzynarodową atmosferę, nowoczesność i nawiązanie do lokalizacji i historii Warszawy – Traktu Królewskiego.
Co ciekawe, główny element graficzny logotypu jest także interpretowany jako „otwarte drzwi”, co oznacza gościnność, zaproszenie. – Nasz hotel jest otwartym i gościnny wobec wszystkich gości. Czują się oni tutaj jak w domu, do którego chętnie wracają. Wiemy, czego oczekują, znamy się dobrze, tworzymy długoletnie i przyjazne relacje. Nas wyróżnia pasja gościnności – dbałość o gościa na najwyższym poziomie, życzliwość i zrozumienie to zaproszenie do wspólnego spędzania czasu – wyjaśnia znaczenie nowego logotypu hotelu Magdalena Jaworska, dyrektor marketingu Regent Warsaw Hotel.
*** Regent Warsaw Hotel cieszy się uznaniem gości biznesowych, dyplomatów i turystów z całego świata. Obiekt powstał w 2002 roku, a od marca 2014 funkcjonuje pod obecną nazwą jako niezależny hotel. Usytuowany jest u zbiegu ulic Belwederskiej i Spacerowej, w okolicy malowniczych Łazienek Królewskich, zaledwie 20 minut jazdy od lotniska im. Fryderyka Chopina, 10 minut od centrum miasta i warszawskiej Starówki. Już sam wygląd zewnętrzny Hotelu przykuwa uwagę – nietuzinkowe połączenie stali, szkła i skalnego łupka nadają budynkowi niezwykle nowoczesny i jednocześnie elegancki wygląd. Hotel oferuje 246 obszernych, stylowych pokoi, w tym luksusowe apartamenty. Goście mogą korzystać z bogatej infrastruktury hotelowej – restauracji „Venti-tre” serwującej włoską kuchnię, lobby baru Łazienki Lounge, klubu QClub, centrum SPA wraz z siłownią i studiem aerobiku, a także z szerokiej oferty części konferencyjno-bankietowej hotelu. Wnętrze obiektu zachwyca niebanalnym wyglądem i niepowtarzalnym charakterem. Połączenie elementów naturalnych i nowoczesnych – jak wykładane zamszem ściany i dębowe wykończenia – w zestawieniu z licznymi dziełami sztuki, zdobiącymi hotelowe wnętrza, a także ze szklanym atrium, zapewniającym dzienne światło, sprawiają, że każdy gość może poczuć się tu wyjątkowo.
Źródło: Solski BM.pl – 10.06.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |