Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotele ibis laureatem konkursu Konsumencki Lider...

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotele ibis laureatem konkursu Konsumencki Lider Jakości 2014


Dodano: 2014-06-26

Drukuj

Wyślij



ibis Warszawa Centrum


Jakość polskich hoteli ibis po raz kolejny została doceniona przez klientów. W czerwcu br. rozstrzygnięto konkurs Konsumencki Lider Jakości 2014, w którym marka ibis w kategorii „Hotele sieciowe” zdobyła Brązowe Godło. Konkurs realizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki przy współudziale renomowanego ośrodka badawczego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Konsumencki Lider Jakości 2014

Marka ibis po raz kolejny została doceniona przez swoich gości za oferowaną jakość usług. Rok temu hotele w Polsce świętowały zdobycie Złotego Godła QI 2013 przyznanego przez kapitułę Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013, w kategorii QI Services. W tym roku marka ibis głosami konsumentów, w badaniach realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński, zajęła III. miejsce w kategorii: "Hotele sieciowe" w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, uzyskując tym samym Brązowe Godło Konsumencki Lider Jakości 2014. Nagroda przyznawana jest corocznie markom odznaczającym się wysoką jakością oferowanych produktów i usług.

Po raz kolejny nasi goście docenili jakość marki ibis, a to dla nas najcenniejsze wyróżnienie potwierdzające, że podążamy we właściwym kierunku. Przy zróżnicowanej obecnie ofercie hoteli ekonomicznych, konsument kieruje się coraz częściej przekonaniem opartym na własnym doświadczeniu. Wybierając dany hotel nie jest ważna dla niego już tylko cena, ale obietnica marki i sposoby jej realizacji. Jeśli usługi spełniają oczekiwania gościa, staje się on lojalny, wybierając w ten sposób własnego lidera jakości. Takim liderem stała się teraz marka ibis. Godło Konsumencki Lider Jakości jest dla nas inwestycją w dalszy dynamiczny rozwój marki, a dla naszego gościa to informacja, że wybiera to, co zdaniem innych konsumentów jest najlepsze na rynku.”– mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i Zarządzania Przychodami w Polsce i Krajach Nadbałtyckich.



Konsumencki Lider Jakości 2014 to promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki - ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie w opinii konsumentów Liderów Jakości usług i produktów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Opinie zbierane są na podstawie badań, realizowanych przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Respondenci, wskazując na markę ibis, szczególnie podkreślali: dobry stosunek jakości do ceny, bardzo dobrą obsługę, komfort i rozwiniętą sieć obiektów. To główne cechy marki, które zdecydowały o jej sukcesie w badaniu.

ibis znaczy jakość

Dostarczenie usług wysokiej jakości to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez pracowników sieci ibis w każdym z hoteli w Polsce. Potwierdzeniem dbałości o wygodę gości jest fakt, że ibis jako jedyna europejska sieć hoteli ekonomicznych oferuje dostępne całą dobę usługi takie jak m.in. obsługa recepcji, zimne i gorące przekąski oraz bezpłatny kącik internetowy. Dodatkowo, we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”. W przypadku, gdy klient zgłosi problem, za którego powstanie odpowiedzialny jest hotel, pracownicy są zobowiązani do jego rozwiązania w ciągu nie więcej niż 15 minut, przy czym gwarancja ta obowiązuje przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Grupa Hotelowa Orbis i jej partner Accor konsekwentnie realizują kolejne etapy przyjętej w 2011 roku strategii dynamizacji marek hoteli ekonomicznych. W przeciągu ostatnich trzech lat dla marki ibis wprowadzono szereg konceptów, które mają podnieść komfort gości, m.in. Sweet Bed by ibis™, projekt Avanzi i ibis kitchen.

***
ibis rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4400 hoteli. Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84% całej sieci). Ponad jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
 
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 24.06.2014
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji