Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Zamek w Ogrodzieńcu twarzą kampanii POT... | Aktualności hotelarskie z kraju
Zamek w Ogrodzieńcu twarzą kampanii POT promującej Polskę
|
Zamek Ogrodzieniec (fot. tripsoverpoland.eu)
|
3 lipca 2014 Polska Organizacja Turystyczna podsumowała ogólnopolską kampanię promującą Polskę. Uroczystość miała miejsce na Podzamczu Zamku Ogrodzienieckiego, który jest twarzą tej kampanii – pisze Dziennik Zachodni.pl
Wizerunek Zamku z Ogrodzieńca umieszczony w reklamie zapraszającej turystów do Polski miał szansę utrwalić się w świadomości mieszkańców wielu krajów europejskich, w tym takich, jak Rosja, Ukraina, Włochy, czy Hiszpania. W ramach bajkowej kampanii promocyjnej, której autorem jest Polska Organizacja Turystyczna, po Rzymie jeździły np. tramwaje oklejone materiałami promocyjnymi o Polsce, a plakaty rozwieszone były również na stacjach metra.
Województwo śląskie, które w ciągu roku odwiedziło ponad sześć milionów turystów pozostawiając 4,5 miliarda złotych, również wyróżniało się w kampanii.
- Wybraliśmy formę kreacji bajkowej, która kojarzyła się z turystyką w Polsce. Jej symbolem jest właśnie Ogrodzieniecki Zamek i Szlak Orlich Gniazd. To nie jest tylko, jak to ktoś kiedyś powiedział, kupa kamieni. W tej „kupie kamieni” bardzo wiele się dzieje – powiedziała Agnieszka Sikorska, prezes Śląskiej Organizacji Turystycznej.
O możliwościach turystycznych województwa śląskiego wypowiedział się także jego wicemarszałek, Kazimierz Karolczak. - Wbrew pozorom właśnie to województwo ma potencjał turystyczny. To wynika z badań zleconych przez Ślaską Organizację turystyczną. Sześć milionów odwiedzających nas turystów w ciągu roku to jest szóste miejsce w skali całego kraju. Beskidy, część centralna, Jura Krakowsko-Czestochowska. Turyści zostawili u nas 4,5 miliarda zł.
Do samego zaś Zamku Ogrodzienieckiego przyjeżdża rocznie, aż 180 tysięcy turystów.
Źródło: Dziennik Zachodni.pl – 04.07.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |