Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » 15 lokali sieci 7th Street – Bar & Grill do... | Aktualności hotelarskie z kraju
15 lokali sieci 7th Street – Bar & Grill do końca roku
|
Sieć 7th Street – Bar & Grill będzie miała 15 lokali (fot. portalfranczyza.home.pl)
|
Uruchomienie 15. nowych lokali to cel, który postawiła przed sobą sieć gastronomiczna budowana na zasadach franczyzy, specjalizująca się w kuchni amerykańskiej. 7th Street, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażarki, lodówki, ogródki letnie, reklamy oraz odzież roboczą – czytamy na stronie Franczyza w Polsce.pl
Firma 7th Street – Bar & Grill obecna na rynku od trzech lat, swoją sieć franczyzową uruchomiła w lipcu 2012 roku. Do końca bieżacego roku liczba firmowych lokali wynosić ma około 13-15.
– Franczyza jest głównym kierunkiem rozwoju naszej firmy. Posiadamy jeden własny lokal modelowy, w którym testujemy nowe potrawy i rozwiązania, zanim zostaną wdrożone w lokalach franczyzowych. Jesteśmy pierwszą i jedyną w Polsce siecią restauracji serwujących typową kuchnię amerykańską z obsługą kelnerską. W naszej ofercie są zupy, przystawki, dania główne, burgery, steki, sałatki, panierowane skrzydełka, zestawy dla dzieci, desery oraz pełna gama alkoholi i koktajli – mówi Łukasz Błażejewski z 7th Street - Bar & Grill.
W ofercie firmy znajduje się również stała promocyjna oferta dla studentów, dla których stawka w lokalach 7th Street – Bar & Grill, niższa jest o 40 procent.
– Jako pierwsi i jedyni w Polsce wprowadziliśmy ofertę Pimp My Burger polegającą na możliwości skomponowania swojego autorskiego burgera, gdzie gość naszej restauracji dobiera każdy składnik samodzielnie, dzięki czemu codziennie w naszych restauracjach powstają niepowtarzalne kompozycje – dodaje Łukasz Błażejewski.
Źródło: Franczyza w Polsce.pl
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |