Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Tradycyjny PR wciąż napędza rezerwacje

Aktualności hotelarskie ze świata


Tradycyjny PR wciąż napędza rezerwacje


Dodano: 2014-07-17

Drukuj

Wyślij



Tradycyjny PR ma się dobrze


Media społecznościowe być może zmieniły zasady gry marketingowej, ale nie wolno zapominać o tradycyjnych kampaniach public relations.

Media społecznościowe, strony publikujące oceny gości i internetowe biura podróży zmieniły hotelowy marketing, całkowicie rewolucjonizując sposób, w jaki operatorzy komunikują się ze swoimi klientami, ale tradycyjnego public relations w żadnym razie nie wolno zaniechać. Przeciwnie, staje się ono dla wielu hotelarzy coraz bardziej istotnym sposobem przedstawiania unikatowych cech swoich obiektów, zachęcając w ten sposób do rezerwacji bezpośredniej.
 
"Obecnie wokół mediów społecznościowych narobiło się w branży dużo szumu, i duża liczba hoteli inwestuje znaczne środki w tym obszarze", powiedziała Katrina Jones, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej, EMEA, w Hilton Worldwide Holdings.


 
Hilton jednakże nadal korzysta z bardziej tradycyjnych metod docierania do gości i zachęcania do rezerwacji swoich pokoi.

"Tradycyjny PR pozostaje ważną częścią hotelowej działalności medialnej, przy czym ważne jest zagwarantowanie udanej współpracy w zakresie tradycyjnych sposobów komunikowania i zaangażowania w media społecznościowe, aby osiągnąć sukces i zakładane cele," dodaje Jones.
 
Ulrike Birner, wiceprezes ds. komunikacji, EAME, w grupie Starwood Hotels & Resorts Worldwide, która zarejestrowała prawie 3 mln kontaktów ze swoimi gośćmi na forach mediów społecznościowych w samym tylko roku 2012 roku, prezentuje podobny sentyment do tradycyjnego PR.
 
"Wartość informacji prasowych – czy to tradycyjnie drukowanych artykułów, czy w formie komunikatów internetowych forum, czy blogu nie jest do przecenienia i jest dla nas nadal bardzo ważna. Upatrujemy ogromną wartość w przedstawianiu naszych komunikatów w formie artykułów pisanych przez autorów specjalizujących się w turystyce, biznesie, stylu życia, urodzie, handlu, czy gastronomii. "

Podobnie sprawy się mają w Best Western na terenie Wielkiej Brytanii.

"Media społecznościowe odgrywają dużą rolę w bezpośrednim inspirowaniu naszych klientów, ale wsparcie i wartość pracy podnoszącej naszą reputację ze stosunkowo niewielką grupą kluczowych liderów funkcjonujących w tradycyjnych mediach jest wciąż dla nas naprawdę ważna," powiedziała Kate Auld, szef komunikacji w sieci Best Western GB.
 


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji