Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego... | Aktualności hotelarskie z kraju
Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
|
Novotel Łódź Centrum
|
Grupa Hotelowa Orbis wprowadza kolejne innowacje technologiczne
Grupa Hotelowa Orbis jest jedyną siecią hotelową w Polsce, która korzysta z łączy w technologii światłowodowej. Jej zaletą jest szybszy Internet, a w związku z tym zapewnienie większego komfortu przy organizacji wideo- i telekonferencji – może uczestniczyć w nich większa liczba osób a sygnał nie jest przerywany.
Do tej pory łącza te wprowadzono już w hotelach: Mercure Jelenia Góra, Mercure Cieszyn, ibis Łódź Centrum, ibis Warszawa Centrum, ibis Warszawa Ostrobramska oraz ibis budget Warszawa Centrum. W kolejnym etapie prac planowane jest uruchomienie tej technologii m.in. w: Novotelu Warszawa Centrum, Sofitelu Warsaw Victoria i Mercure Warszawa Grand. Do końca roku łącza światłowodowe będą dostępne we wszystkich hotelach sieci.
Kolejne hotele Grupy Orbis z Google Business View
Od 6. sierpnia br. usługa Google Business View dostępna jest w hotelach Novotel Łódź Centrum i Mercure Gdańsk Stare Miasto. To kolejne dwa obiekty Grupy Orbis po Mercure Warszawa Grand oraz Sofitel Warsaw Victoria, które zdecydowały się, udostępnić do publicznego wglądu swoje wnętrza. Dzięki narzędziu, każdy z gości, może nie wychodząc z domu obejrzeć hotel za pomocą interaktywnej 360-stopniowej wirtualnej wycieczki.
W ramach współpracy z firmą Google, każdy z obiektów otrzymał prywatny profil Google+. Klienci mogą na nim zarezerwować swój pobyt, zapoznać się z opiniami innych osób, zobaczyć dodatkowe zdjęcia powierzchni konferencyjnych oraz pokoi, a także otrzymać wskazówki dojazdu do obiektu.
Business Street View: Novotel Łódź Centrum http://goo.gl/hUNA1p Mercure Gdańsk Stare Miasto http://goo.gl/YKwjoK
Google +: Novotel Łódź Centrum https://plus.google.com/107029257705680247468/about Mercure Gdańsk Stare Miasto https://plus.google.com/110778923214094407477/about?hl=pl
Accor ulubioną siecią hotelową Niemców
Agencja Faktenkontor ogłosiła wyniki badań, według których Grupa Accor jest ulubioną siecią hotelową w Niemczech. Wyprzedziła tym samym 13 innych rywali, mając nad nimi ponad 10-punktową przewagę. Analiza objęła cztery kategorie: cenę, usługi, jakość oraz prestiż. Rozpatrzono przy tym ponad milion źródeł z mediów społecznościowych oraz 10 000 newsów internetowych. Zwrócono również uwagę na liczbę pozytywnych i negatywnych komentarzy, a także proporcje pomiędzy nimi. Ranking opublikowano na łamach magazynu Focus Money, jest on częścią badań Kundenlieblinge 2014, w których określane są ulubione marki Niemców.
Serena Williams gościem hotelu Sofitel Montreal Golden Mile
Członkowie programu lojalnościowego Grupy Accor - Le Club Accorhotels, uczestniczyli w ekskluzywnym wydarzeniu dla VIP-ów, zorganizowanym w hotelu Sofitel Montreal Golden Mile. Jednym z gości była liderka światowego rankingu WTA tenisistka Serena Williams. Spotkanie to miało na celu uczczenie udziału „pierwszej kobiecej rakiety” w turnieju Rogers Cup 2014, a także podkreślenie jej uwielbienia dla Francji i kultury francuskiej.
Kameralne spotkanie było odpowiedzią na ofertę Le Club Accorhotels – „VIP Events”. Z jej wykorzystaniem uczestnicy programu z USA i Kanady mają szansę na udział w wyjątkowych wydarzeniach w 2700 hotelach Grupy Accor na całym świecie.
Spotkanie to było także okazją do przedstawienia zalet członkostwa w programie Le Club Accorhotels. Uczestnicy mogą cieszyć się wyjątkowymi zniżkami – nawet do 50% zniżki na pobyt, a w jego trakcie korzystać ze specjalnych usług hotelowych. Ponadto od lipca program daje możliwość zdobycia nawet 25% więcej punktów, co przyspiesza proces wymiany ich na nagrody lub uzyskanie wyższego poziomu statusu karty lojalnościowej (Silver, Gold lub Platinum).
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. W ponad 3 600 hotelach i 470 000 pokojach, Accor wita biznesmenów i turystów w 92 krajach, we wszystkich segmentach hotelowych - od luksusowych Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Public Dialog.pl – 11.08.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |