Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Polska Organizacja Turystyczna poszukuje domu... | Aktualności hotelarskie z kraju
Polska Organizacja Turystyczna poszukuje domu mediowego do obsługi promocji Polski na Expo 2015
|
Expo 2015 odbędzie się w Mediolanie we Włoszech
|
Do zadań domu mediowego należeć ma zaplanowanie i zakup mediów do kampanii promującej obecność Polski podczas Wystawy Światowej Expo 2015. Do jego dyspozycji oddany ma być budżet w wysokości 6 milionów złotych brutto – donosi portal Wirtualne Media.pl
Umowa na medialną obsługę wydarzenia dla POT, obowiązywać ma do końca października 2015 roku. Kontrakt obejmował będzie komunikację z odbiorcami indywidualnymi, jak również z touroperatorami organizującymi wyjazdy turystyczne i biznesowe, przedstawicielami 20 środowisk reprezentujących branże związane z tematyką Wystawy oraz z dziennikarzami.
Wystawa Światowa Expo 2015 odbędzie się w terminie od 1 maja do 31 października 2015 roku w Mediolanie we Włoszech i to właśnie na włoskich odbiorców indywidualnych, którzy przynajmniej raz w roku wyjeżdżają za granicę w celach wypoczynkowych (w wieku 25-60 lat, posiadające dochody co najmniej średnie), ma być ukierunkowana kampania promocyjna Polskiej Organizacji Turystycznej.
Na reklamę telewizyjną w sześciu wybranych stacjach, która ma być realizowana w terminie od 15 do 30 maja 2015 roku przeznaczono 3,7 miliona złotych brutto, a na kampanię outdoorową obejmującą mediolańskie tramwaje oraz standardowe nośniki reklamy zewnętrznej (1 maja-15 lipca 2015 roku), wydatkowanych ma być 2,2 mln zł brutto.
Oprócz działań promocyjnych prowadzonych we Włoszech, podobne działania odbędą się także w Polsce. POT zamierza na przykład, w terminie od 1 maja do 31 lipca 2015 roku zamieścić całostronicową reklamę w magazynie pokładowym linii lotniczych realizujących połączenia między Warszawą a Mediolanem.
Źródło: Wirtualne Media.pl – 18.11.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |