Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Marka Mercure wkracza do Krakowa | Aktualności hotelarskie z kraju
Marka Mercure wkracza do Krakowa
|
|
Orbis kupił za 18,8 milionów złotych działkę w Krakowie, przy ulicy Pawiej, w sąsiedztwie kompleksu hoteli ekonomicznych ibis i ibis budget Kraków Stare Miasto zbudowanego w 2012 roku.
Powstanie tam w przyszłości 200-pokojowy, czterogwiazdkowy hotel marki Mercure, w którym znajdą się między innymi nowoczesne sale wielofunkcyjne (o pow. 300 m2), restauracja WineStone i fitness room. Hotel zostanie zbudowany zgodnie z wymaganiami certyfikatu BREEAM dla „zielonych budynków”. Koszt inwestycji wyniesie prawie 100 milionów złotych. Otwarcie hotelu zaplanowano na koniec 2016 roku.
Zakup nieruchomości wynika z planów dalszego rozwoju Grupy Hotelowej Orbis i uzupełnienia oferty w Krakowie o hotel należący do wyższego segmentu, co pozwoli na wygenerowanie pozytywnych efektów synergii.
„Jestem przekonany, że ta wyjątkowa lokalizacja w Krakowie, w pobliżu Dworca PKP i Starego Miasta, przyniesie Spółce znaczące korzyści a hotel będzie komplementarny do naszej oferty na tym strategicznym rynku i co najważniejsze projekt jest zgodny ze strategią Spółki. Nowy hotel z certyfikatem BREEAM dodatkowo wpisuje się w politykę społecznej odpowiedzialności biznesu realizowaną przez Orbis, która zakłada ochronę środowiska i dbałość o polepszanie warunków życia ludzi.” – powiedział Gilles Clavie, Prezes Zarządu Orbis SA.
Mercure oferuje osobom podróżującym służbowo i turystycznie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 700 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności. Każdy z hoteli Mercure jest inny i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 53 krajach świata.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 32 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Accor.com – 04.12.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |