Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Orbis sprzedał działkę w Gdańsku i lokale w... | Aktualności hotelarskie z kraju
Orbis sprzedał działkę w Gdańsku i lokale w Zabrzu za ponad 11,5 miliona złotych
|
Orbis sprzedał działkę w pobliżu Novotel Marina w Gdańsku (fot. salebiznesowe.pl)
|
W dniu 5 grudnia 2014 roku Orbis sprzedał działkę w Gdańsku przy ul. Jelitkowskiej, naprzeciwko hotelu Novotel Gdańsk Marina. Nabywca - firma „NDI” Apartamenty spółka z o.o. z siedzibą w Sopocie zapłaciła za nieruchomość cenę 10,7 miliona złotych.
W tym samym dniu Spółka sfinalizowała inną transakcję zbycia lokali użytkowych w Zabrzu, przy ulicy Wolności, za 1 milion złotych.
Transakcje te wpisują się w strategię Orbisu - zakłada ona, między innymi, sprzedaż aktywów, które nie mają istotnego znaczenia dla podstawowej działalności Spółki, jaką jest hotelarstwo.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 32 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Accor.com – 08.12.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |