Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts

Aktualności hotelarskie z kraju


Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts


Dodano: 2015-01-09

Drukuj

Wyślij


Dla sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której w Polsce należą hotele marki Sheraton, Westin i The Luxury Collection, agencja Insignia przygotowała stronę internetową promującą serię wyjątkowych podróży kulinarnych po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie. W ramach programu "SPG in Three FLavours" goście restauracji i barów uczestniczących w programie Starwood Preferred Guest mogą poznać najlepsze smaki miasta podczas kameralnych kolacji przygotowanych przez szefów kuchni luksusowych hoteli Starwood.

W ramach program Starwood Preferred Guest klienci sieci hoteli Starwood mogą skorzystać z programu premiowego, polegającego na przyznawaniu punktów za pobyty i usługi dodatkowe oraz rachunki w restauracjach oraz barach. Punkty mogą być wymieniane na bezpłatne noce hotelowe, bilety lotnicze oraz usługi hotelowe w ponad 1200 hotelach w blisko 100 krajach.
 
Elementem programu Starwood Preferred Guest jest portal SPG in Three Flavours, dostępny pod linkiem http://culinaryjourneys.spgrestaurantsandbars.com. To swoisty kulinarny przewodnik po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie.



Strona internetowa stanowi oś komunikacji oferty restauracji w naszych hotelach Starwood w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - komentuje Monika Szewczyk, Digital Field Marketing Manager, Starwood Hotels & Resorts in Poland, C/O Sheraton Warsaw Hotel - Jest dostępna w 3 wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i polskiej, także w wersji mobilnej. Jej nowoczesny i bardzo atrakcyjny kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację zdjęć oraz filmów kulinarnych, na czym nam najbardziej zależało. Ponadto, strona jest oparta na strukturze typu "one-page", dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki bądź przesuwania dłonią po ekranie smartfona bądź tabletu. Dodatkową funkcjonalność strony stanowi jej integralność z mediami społecznościowymi, dzięki czemu treści publikowane na Facebooku, Twitterze bądź Instagramie, za pomocą konkretnego hashtagu są automatycznie publikowane w serwisie. Współpraca z agencją Insignia była przyjemnością - pracownicy reagowali szybko na zgłaszane uwagi, przedstawiając jednocześnie własne rozwiązania i pomysły. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania, oczywiście bardzo pozytywnie. - dodaje Szewczyk.

Agencja Insignia współpracuje z siecią hoteli od siedmiu lat, realizując projekty interaktywne dla marek Sheraton, Westin oraz Luxury Collection. Współpraca obejmuje projektowanie serwisów internetowych, blogów, prowadzenie kampanii promocyjnych w internecie oraz szerokie doradztwo w zakresie obecności marek w mediach społecznościowych.


Źródło: ImaginePR.pl – 08.01.2015
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji