Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Niecodzienny konkurs Hotelu Anders w Starych... | Aktualności hotelarskie z kraju
Niecodzienny konkurs Hotelu Anders w Starych Jabłonkach
|
Anders Hotel Stare Jabłonki
|
Z pewnością wiele osób, zapytanych o pierwsze skojarzenia z nazwą Stare Jabłonki, odpowie „jabłoń” lub też „jabłko”. Nic w tym dziwnego, w Starych Jabłonkach bez jabłek ani rusz. Hotel Anders ze Starych Jabłonek, zrzeszony w sieci Polish Prestige Hotels & Resorts, zaprasza zatem wszystkich chętnych do udziału w konkursie, w którym główną rolę odgrywa… jabłko.
Konkurs nosi nazwę „Stay calm and find apple in Stare Jabłonki”, a jego pierwszy etap cieszył się sporym powodzeniem. Właśnie rozpoczął się II etap tego konkursu, który potrwa do 3 maja 2015 r. Zwycięzca ogłoszony zostanie 6 maja br.
Zasady konkursu są bardzo proste. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy tylko: • zrobić zdjęcie ilustrujące hasło „Stay calm and find apple in Stare Jabłonki” (na zdjęciu musi pojawić się rekwizyt w postaci jabłka), • zamieścić zdjęcie na fan page’u Hotelu Anders na Facebook’u wraz z podpisem „Stay calm and find apple in Stare Jabłonki”, • w recepcji głównej hotelu okazać dowód zamieszczenia zdjęcia na hotelowym fan page’u.
W konkursie nie ma przegranych, gdyż każdy uczestnik zabawy wygrywa jednorazowy bon na wyśmienity deser w Restauracji Pałacowej (do wyboru: mus mascarpone z pieczonym jabłkiem i kawą zbożową lub jabłecznik, lody z maślanki i sos karmelowo-pomarańczowy).
Dodatkowo, spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu fotografii, Jury Konkursowe wybierze jedną, jego zdaniem najciekawszą, a jej autor otrzyma nagrodę w postaci vouchera pobytowego na pakiet „Weekend we dwoje”.
Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronie: www.hotelanders.pl.
Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".
Źródło: Feniks Media.pl – 19.01.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |