Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Trzy nagrody Orbisu w międzynarodowym finale... | Aktualności hotelarskie z kraju
Trzy nagrody Orbisu w międzynarodowym finale Accor Professions Challenge 2014!
|
Agata Stasiewicz (w środku), restauracja hotelu Novotel Łódź
|
Najlepszy kucharz, najlepsza kelnerka i najlepszy recepcjonista - znamy finalistów konkursu "Accor Professions Challenge 2014". Łukasz Wieczorek z Novotelu Warszawa Centrum zwyciężył w kategorii "Kuchnia" wiek 18-22, Agata Stasiewicz z Novotelu Łódź Centrum wygrała w kategorii "Obsługa w restauracji" wiek 18-22, a Eszter Takacs z hotelu MGallery Nemzeti w Budapeszcie zajęła pierwsze miejsce w kategorii "Recepcja" wiek 23-25. Zwycięzcy pokonali 70 finalistów z 25 krajów!
Dla Grupy Hotelowej Orbis i jej strategicznego partnera Grupy Accor, rozwój hotelowych kadr to priorytet. To właśnie oni mają bezpośredni kontakt z klientem. Szanse na wzrost i sukces firmy są ściśle powiązane z potencjałem rozwojowym pracowników. Dlatego lider rynku hotelarskiego, wychodząc naprzeciw potrzebom ambitnych pracowników poszukujących coraz nowszych wyzwań zawodowych, stworzył możliwość rozwoju wiedzy i doskonalenia kompetencji. Accor Professions Challenge to konkurs organizowany co roku przez zespół zarządzania kadrami Grupy Accor. Zachęca on wszystkich młodych pracowników hoteli należących do Grupy Hotelowej Orbis i Accor do rozwijania nie tylko kompetencji ściśle związanych ze stanowiskiem pracy, ale również realizowania swoich zainteresowań i ambicji rozwojowych. Konkurs organizowany jest dla dwóch grup wiekowych 18-22 i 23-25, w czterech kategoriach: obsługa w recepcji, w restauracji, w barze oraz gotowanie i organizacja swojej pracy w kuchni hotelowej. W konkursie mogą wziąć udział zarówno stali pracownicy, jak i osoby, które odbywają w danym hotelu praktyki dłużej niż 1 rok.
Uczestnicy konkursu przechodzą eliminacje regionalne oraz krajowe, by w końcu znaleźć się w ścisłym finale. Uczestników każdej kategorii ocenia międzynarodowe jury, złożone z właścicieli i menedżerów hoteli.
- Hotelarstwo to jedna z niewielu branż, w których młodzi ludzie, wchodzący w życie zawodowe, mają szansę na szybki rozwój. Grupa Hotelowa Orbis dba o to, by młodzi pracownicy mogli zdobywać doświadczenie i doskonalić swoje umiejętności konfrontując je z umiejętnościami swoich kolegów z zagranicy. Accor Professions Challenge to nie tylko wyzwanie, ale także rozwój potencjału młodych pracowników w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi, co jest ważne dla nas i naszych klientów - podkreśla Leszek Porembski, Dyrektor Działu Zasobów Ludzkich Grupy Hotelowej Orbis.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Accor.com – 22.01.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |