Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Od 1 lutego 2015 trwa telewizyjna kampania Kingi... | Aktualności hotelarskie z kraju
Od 1 lutego 2015 trwa telewizyjna kampania Kingi Pienińskiej
|
Kinga Pienińska w Hotelu Bristol w Warszawie (fot. kingapieninska.pl)
|
Materiały do promocji Kingi Pienińskiej nakręcono w Pieninach latem ubiegłego roku w związku z czym promocja marki powiązana jest też pośrednio z promocją regionu. Znakomita jakość i smak wody Kinga Pienińska znalazły uznanie w oczach wielu przedstawicieli branży hotelarsko-restauracyjnej, plasując ją w samej czołówce firm zaopatrujących obiekty tej branży w napoje.
Kampania reklamowa o nazwie „Kinga Pienińska. Czysty smak Pienin”, za której realizację odpowiada Dom Mediowy Easy Media/OMD prowadzona będzie przez pełny miesiąc i znajdzie się w stacjach: Polsat, TVP, TVN i w ich kanałach tematycznych.
Kinga Pienińska to jedyna naturalna woda mineralna z regionu Pienin i Podhala. Woda czerpana jest ze źródeł położonych w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, z dala od zanieczyszczeń cywilizacyjnych.
Wśród firm branży hotelarsko-restauracyjnej oferujących w swoich menu Kingę Pienińską znajduje się coraz więcej podmiotów. Są to między innymi: Hotel Bristol w Warszawie, Hotel Polonia Palace, Grand Hotel Stamary i Aries Hotel & Spa z Zakopanego, Modrzewie Park Hotel i Solar Spa Hotel ze Szczawnicy oraz hotele marki Sheraton działające w sieci Starwood Hotels & Resorts, czy hotele Grupy Accor skupione w markach Sofitel, Mercure, Novotel, Orbis i ibis.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |