Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Klient hotelu w Świebodzinie odpowie za kradzież... | Aktualności hotelarskie z kraju
Klient hotelu w Świebodzinie odpowie za kradzież i nieuregulowany rachunek
|
12 lat więzienia grozi nieuczciwemu klientowi hotelu w Świebodzinie (fot. rdn.pl)
|
Kolejny amator darmowego pobytu w hotelu i korzystania z jego usług, nie gardzący również sprzętem będącym w wyposażeniu hotelowego pokoju już wkrótce odpowie za swoje czyny przed sądem – informuje strona zielona-gora.po.gov.pl
45. letni mężczyzna w październiku ubiegłego roku korzystał z pobytu hotelowego w jednym z hoteli w Świebodzinie, mieście w województwie lubuskim.
W trakcie pobytu w hotelu mężczyzna dopuścił się kradzieży będącego na wyposażeniu pokoju, 22. calowego telewizora marki Samsung o wartości 700 zł. Ponadto, oskarżony nie zapłacił rachunku za usługi hotelowe (wyżywienie i nocleg), o wartości 278 zł.
Prokurator Rejonowy wniósł przeciwko 45. latkowi akt oskarżenia do sądu. Będzie on odpowiadał za czyny popełnione w warunkach recydywy, za które grozi w tych warunkach kara pozbawienia wolności nawet do 12 lat.
Źródło: zielona-gora.po.gov.pl – 11.03.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |